Napisano 31 Lipiec 201212 l Materiały na samochodzie "psują" realność sceny. Nie dam głowy ale czy ta wersja 6ki nie ma chromu z przodu pod maską?
Napisano 4 Sierpień 201212 l Potrzebny dobry tutek do fast stina Mentaloskiego najlepiej pod majke. Najlepiej w takim w ktorym mamy uzaleznienei od skali.
Napisano 4 Sierpień 201212 l ... Najlepiej w takim w ktorym mamy uzaleznienei od skali. Uniezależnienie od skali musiałbyś sobie oskryptować. W Mayce SSS działa w world space unitsach i w ten sposób trzeba je tweakować. Wynika to z mapowania SSS które zależne jest od obszaru renderowania kamery a ten jest zależny od WS unitów. Lepiej do tego przywyknąć niż starać się z tym walczyć. Zakładam że szukasz tego: http://www.digitaltutors.com/11/training.php?pid=773 Niestety płatny tutek, ale zapewne Ci pomoże. Ja mam tylko firmowy dostęp online, więc nie mam nawet jak pożyczyć samej sekcji o SSS.
Napisano 4 Sierpień 201212 l odkopałem starą scenę i powoli sklejam sobie ją w całość - pierwsza większa próba, jak to wygląda ?
Napisano 4 Sierpień 201212 l bardzo ładnie! masz oko do tekstur i kolorów. wszystko świetnie zbalansowane. cień daje fajny klimat a całość wylgąda jak dobra fota. trawa to displace a krzaczki 3d?
Napisano 5 Sierpień 201212 l dzięki polka ! Trawa to proxy rozsiane multiscatterem, różnicę widać na wyższej rozdziałce, ale ostatecznie chyba pójdę w displace Edytowane 5 Sierpień 201212 l przez żółty
Napisano 5 Sierpień 201212 l nie zmieniaj trawy, pytałem bo nie chciałem wierzyć że taki efekt można z displace osiągnąć
Napisano 5 Sierpień 201212 l polka - eee no myślę że z dispa możnaby na spokojnie takie coś zrobić, aż taka super nie jest :] pressenter - sam sun&sky vray'owski, bez żadnych sfer z hdri itp., klasycznie :] plus dużo photoshopa. cm ??
Napisano 5 Sierpień 201212 l Zapewne chodzi o Color mapping ;) a no tak - exponential; 2,2, reszta to moja tajemnica ;]
Napisano 5 Sierpień 201212 l żółty widzę że urlop spędzasz pracowicie :) Obrazek jest git malina (może poza kompozycją bo nie bardzo wiadomo na co ma widz zwrócić uwagę. Zwłaszcza że dużo dzieje się w kadrze. Ale to dało by się łatwo załatwić np. obok drzwi stawiając ludzia jakiegoś nawet rozmytego idącego) Na prawo od drzwi coś się w tym cortenie odbija? Czy też tam okno jest ? bo mała rozdzielczość i nie mam się do czego innego doczepić. Będzie więcej ujęć z tego?
Napisano 5 Sierpień 201212 l Loki - No ba, ja nie znam takiego słowa jak urlop ;];] Ogólnie jeśli chodzi o kompo to staram się trzymać plus minus refek, ale oczywiście kilka ujęć "swoich" na pewno dodam. Chodzi Ci o czwarty panel na prawo od drzwi ? Jeśli tak to tam jest jeden panel perforowany i akurat przez te perforacje widać przeszklenie które jest z drugiej strony domu i jego ramę
Napisano 5 Sierpień 201212 l Własnie o ten mi chodziło, wydawało mi się że to jakieś odbicie. Jest tyle detalu tu że spokojnie z 5 ujęć zmajstrować można z tego (np. ta perforacja). Czekam na więcej.
Napisano 7 Sierpień 201212 l żółty - ładne kolorki. Osobiście zmieniłbym cień na budynku na bardziej rozrzucone gałęzie i nie tylko na środku. Za szybami fajnie jakby coś zamajaczyło.
Napisano 8 Sierpień 201212 l plasti, niezłe te dzrewo. Ja testuje mentalowego DOF'a. Jak to się prezentuje? By piotrkasprzak at 2012-08-08
Napisano 8 Sierpień 201212 l yyy a to drzewo na pierwszym planie to nie fota przypadkiem? CG jest tylko drzewo na polanie w 2 ujęciu, czy źle rozumiem?
Napisano 8 Sierpień 201212 l SWRSC śliczny balans kolorów, jak zawsze zresztą Szybciutki test nowoczenej sypialni z garderobą. What do you think? wiem że sampling materiałów średni.
Napisano 8 Sierpień 201212 l zapomnialem o tym poscie:P no cg jest te male drzewko z tylu :), ale mam zamiar wieksza scene jakas roslinnosci na fotorealu zrobic, zobaczymy czy starczy sil :)
Napisano 8 Sierpień 201212 l Xiz0r: mocno ten narożnik łóżka daje po oczach. SWRSC: Fajniutkie, ładne połączenie kolorków. Drodzy Państwo wam też się wydaje, że za mało kontrastu? Chyba mi się cosik z monitorem stało, ale not siur. Sz.
Napisano 8 Sierpień 201212 l pressenter - wydaje mi się że ciut więcej kontrastu nie zaszkodzi :) Ale to kosmetyczna poprawka, tak 5-10% więcej max. A ode mnie takie zapychacze miejsca do wnętrz glamourowo-ekskluzywnych ;)
Napisano 8 Sierpień 201212 l kozioo, metal super. szkle brakuje trochę double sided lub fog, zbyt płaskie wychodzi
Napisano 10 Sierpień 201212 l tak wip w wolnej chwili powstal Edytowane 10 Sierpień 201212 l przez JohnZi
Napisano 10 Sierpień 201212 l pressenter, wcześniej mi umknął Twój post - kontrastu brakuje tylko na sofkach hehe JohnZi - super, od razu przypomniał mi się ten spot pustynny
Napisano 11 Sierpień 201212 l Polka dot: dzięki, do folio trafiła już poprawiona wersja. ;) JohnZi: no ładnie, ładnie, a ta pustynia to gdzieś w Polsce, bo widzę, że znaczek zaiwanili? :D Sz.
Napisano 11 Sierpień 201212 l Od jakiegoś czasu kombinuje z materiałem barwionego szkła. Oto efekty i za razem pytanie. Które szkło wg. was jest najfajniejsze ?
Napisano 12 Sierpień 201212 l ogólnie wszystkie fajnie wyszły, ale wg mnie trzecia opcja Edytowane 12 Sierpień 201212 l przez zgred
Napisano 12 Sierpień 201212 l To im proceduralnych żyłek brakuje najbardziej :P 2/3 mapki żeby to zrobić w sumie.
Napisano 12 Sierpień 201212 l Wiadomo legomir, postaram się w wolnej chwili także żyłki dorobić;) Proszę bardzo. Edytowane 13 Sierpień 201212 l przez Lucek
Napisano 13 Sierpień 201212 l Wow, super Świerszczu. Bardzo przyjemne, klimatyczne ujęcie Ci wyszło. Te cienie w naroznikach po prawej i na środku to tak naturalnie Ci się ułożyły czy AO o dużym promieniu? Sz.
Napisano 14 Sierpień 201212 l Sporo błędów wyłapaliście, dzięki :) Pressenter: naturalnie, nie korzystam z AO. Ale faktycznie jakoś to dziwnie wygląda.
Napisano 14 Sierpień 201212 l Test gotowania wody (w tym przypadku jakiejś piwopodobnej) w Realflow. Bąbelki to dziury w siatce utworzone przez "kulki" cieczy z innych emiterów, które były umieszczone pod szklanką, a ich pozycja i zachowanie były kontrolowane przez skrypcik pythonowy. Wybaczcie kiepską jakość i kadrowanie, ale to kadr z animacji :) do obejrzenia tu:
Napisano 14 Sierpień 201212 l Bardzo chaotycznie ta kamera chodzi, ale sam efekt gotowania wyszedł bardzo fajnie, choć te bąbelki wydają mi się zdecydowanie za duże :).
Napisano 15 Sierpień 201212 l Dużo za duże te bąbelki, tak to by było super, tak wrażenie jest nie wiem, kisielu trochę, i kolor bardzo nieciekaw cieczy, kto gotuje herbate już zaparzoną, niesmacznie to wygląda troszkę. odemnie również test:
Napisano 15 Sierpień 201212 l Xiz0r, bardzo ładny renderek, szczególnie materiały i teksturki. nie wiem czy czarna lampa pasuje do pokoju dziecka ale ogólnie nie gryzie w oczy. natomiast przepalenia są zbyt mocne a na pewno to światło z drugiego pomieszczenia - pierwszy plan trochę się gubi gdy drugi tak wali po oczach
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto