Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano
... Najlepiej w takim w ktorym mamy uzaleznienei od skali.

 

Uniezależnienie od skali musiałbyś sobie oskryptować. W Mayce SSS działa w world space unitsach i w ten sposób trzeba je tweakować. Wynika to z mapowania SSS które zależne jest od obszaru renderowania kamery a ten jest zależny od WS unitów. Lepiej do tego przywyknąć niż starać się z tym walczyć.

 

Zakładam że szukasz tego: http://www.digitaltutors.com/11/training.php?pid=773

Niestety płatny tutek, ale zapewne Ci pomoże. Ja mam tylko firmowy dostęp online, więc nie mam nawet jak pożyczyć samej sekcji o SSS.

Napisano

odkopałem starą scenę i powoli sklejam sobie ją w całość - pierwsza większa próba, jak to wygląda ?

 

lchouse1.jpg

Napisano

bardzo ładnie! masz oko do tekstur i kolorów. wszystko świetnie zbalansowane. cień daje fajny klimat a całość wylgąda jak dobra fota. trawa to displace a krzaczki 3d?

Napisano

dzięki polka ! Trawa to proxy rozsiane multiscatterem, różnicę widać na wyższej rozdziałce, ale ostatecznie chyba pójdę w displace

Edytowane przez żółty

Napisano

nie zmieniaj trawy, pytałem bo nie chciałem wierzyć że taki efekt można z displace osiągnąć

Napisano

polka - eee no myślę że z dispa możnaby na spokojnie takie coś zrobić, aż taka super nie jest :]

pressenter - sam sun&sky vray'owski, bez żadnych sfer z hdri itp., klasycznie :] plus dużo photoshopa. cm ??

Napisano
Zapewne chodzi o Color mapping ;)

 

a no tak - exponential; 2,2, reszta to moja tajemnica ;]

Napisano

żółty widzę że urlop spędzasz pracowicie :)

 

Obrazek jest git malina (może poza kompozycją bo nie bardzo wiadomo na co ma widz zwrócić uwagę. Zwłaszcza że dużo dzieje się w kadrze. Ale to dało by się łatwo załatwić np. obok drzwi stawiając ludzia jakiegoś nawet rozmytego idącego)

 

Na prawo od drzwi coś się w tym cortenie odbija? Czy też tam okno jest ? bo mała rozdzielczość i nie mam się do czego innego doczepić. Będzie więcej ujęć z tego?

Napisano

Loki - No ba, ja nie znam takiego słowa jak urlop ;];] Ogólnie jeśli chodzi o kompo to staram się trzymać plus minus refek, ale oczywiście kilka ujęć "swoich" na pewno dodam.

 

Chodzi Ci o czwarty panel na prawo od drzwi ? Jeśli tak to tam jest jeden panel perforowany i akurat przez te perforacje widać przeszklenie które jest z drugiej strony domu i jego ramę

Napisano

Własnie o ten mi chodziło, wydawało mi się że to jakieś odbicie. Jest tyle detalu tu że spokojnie z 5 ujęć zmajstrować można z tego (np. ta perforacja). Czekam na więcej.

Napisano

żółty - ładne kolorki. Osobiście zmieniłbym cień na budynku na bardziej rozrzucone gałęzie i nie tylko na środku. Za szybami fajnie jakby coś zamajaczyło.

Napisano

yyy a to drzewo na pierwszym planie to nie fota przypadkiem? CG jest tylko drzewo na polanie w 2 ujęciu, czy źle rozumiem?

Napisano

SWRSC śliczny balans kolorów, jak zawsze zresztą

 

Szybciutki test nowoczenej sypialni z garderobą. What do you think? wiem że sampling materiałów średni.

 

poddasze.jpg

Napisano

zapomnialem o tym poscie:P

 

no cg jest te male drzewko z tylu :), ale mam zamiar wieksza scene jakas roslinnosci na fotorealu zrobic, zobaczymy czy starczy sil :)

Napisano

Xiz0r: mocno ten narożnik łóżka daje po oczach.

 

SWRSC: Fajniutkie, ładne połączenie kolorków.

 

Drodzy Państwo wam też się wydaje, że za mało kontrastu? Chyba mi się cosik z monitorem stało, ale not siur.

 

wizualizacje-wnetrz-doskonaly3-1.jpg

 

Sz.

Napisano

pressenter - wydaje mi się że ciut więcej kontrastu nie zaszkodzi :) Ale to kosmetyczna poprawka, tak 5-10% więcej max. A ode mnie takie zapychacze miejsca do wnętrz glamourowo-ekskluzywnych ;)

Dg2TB.jpg

Napisano

tak wip w wolnej chwili powstal

 

5u6SB.jpg

Edytowane przez JohnZi

Napisano

pressenter, wcześniej mi umknął Twój post - kontrastu brakuje tylko na sofkach hehe

 

JohnZi - super, od razu przypomniał mi się ten spot pustynny

Napisano

Polka dot: dzięki, do folio trafiła już poprawiona wersja. ;)

 

JohnZi: no ładnie, ładnie, a ta pustynia to gdzieś w Polsce, bo widzę, że znaczek zaiwanili? :D

 

Sz.

Napisano

Od jakiegoś czasu kombinuje z materiałem barwionego szkła.

Oto efekty i za razem pytanie. Które szkło wg. was jest najfajniejsze ?

test1.jpg

Napisano

ogólnie wszystkie fajnie wyszły, ale wg mnie trzecia opcja

Edytowane przez zgred

Napisano

To im proceduralnych żyłek brakuje najbardziej :P 2/3 mapki żeby to zrobić w sumie.

Napisano

Wiadomo legomir, postaram się w wolnej chwili także żyłki dorobić;)

Proszę bardzo.

oczy-1.jpg

Edytowane przez Lucek

Napisano

Wydaje mi się że płomienie nie odbijają się w płytkach

Napisano

Wow, super Świerszczu. Bardzo przyjemne, klimatyczne ujęcie Ci wyszło. Te cienie w naroznikach po prawej i na środku to tak naturalnie Ci się ułożyły czy AO o dużym promieniu?

 

Sz.

Napisano

Sporo błędów wyłapaliście, dzięki :)

Pressenter: naturalnie, nie korzystam z AO. Ale faktycznie jakoś to dziwnie wygląda.

Napisano

Test gotowania wody (w tym przypadku jakiejś piwopodobnej) w Realflow. Bąbelki to dziury w siatce utworzone przez "kulki" cieczy z innych emiterów, które były umieszczone pod szklanką, a ich pozycja i zachowanie były kontrolowane przez skrypcik pythonowy. Wybaczcie kiepską jakość i kadrowanie, ale to kadr z animacji :)

 

6mZ22.jpg

 

do obejrzenia tu:

Napisano

Bardzo chaotycznie ta kamera chodzi, ale sam efekt gotowania wyszedł bardzo fajnie, choć te bąbelki wydają mi się zdecydowanie za duże :).

Napisano

Dużo za duże te bąbelki, tak to by było super, tak wrażenie jest nie wiem, kisielu trochę, i kolor bardzo nieciekaw cieczy, kto gotuje herbate już zaparzoną, niesmacznie to wygląda troszkę.

 

 

odemnie również test:f.jpg

Napisano

Xiz0r, bardzo ładny renderek, szczególnie materiały i teksturki. nie wiem czy czarna lampa pasuje do pokoju dziecka ale ogólnie nie gryzie w oczy. natomiast przepalenia są zbyt mocne a na pewno to światło z drugiego pomieszczenia - pierwszy plan trochę się gubi gdy drugi tak wali po oczach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności