lukasjogabonito Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 Materiały na samochodzie "psują" realność sceny. Nie dam głowy ale czy ta wersja 6ki nie ma chromu z przodu pod maską?
Sebazx6r Napisano 4 Sierpień 2012 Napisano 4 Sierpień 2012 Potrzebny dobry tutek do fast stina Mentaloskiego najlepiej pod majke. Najlepiej w takim w ktorym mamy uzaleznienei od skali.
beny Napisano 4 Sierpień 2012 Napisano 4 Sierpień 2012 ... Najlepiej w takim w ktorym mamy uzaleznienei od skali. Uniezależnienie od skali musiałbyś sobie oskryptować. W Mayce SSS działa w world space unitsach i w ten sposób trzeba je tweakować. Wynika to z mapowania SSS które zależne jest od obszaru renderowania kamery a ten jest zależny od WS unitów. Lepiej do tego przywyknąć niż starać się z tym walczyć. Zakładam że szukasz tego: http://www.digitaltutors.com/11/training.php?pid=773 Niestety płatny tutek, ale zapewne Ci pomoże. Ja mam tylko firmowy dostęp online, więc nie mam nawet jak pożyczyć samej sekcji o SSS.
żółty Napisano 4 Sierpień 2012 Napisano 4 Sierpień 2012 odkopałem starą scenę i powoli sklejam sobie ją w całość - pierwsza większa próba, jak to wygląda ?
polka dot Napisano 4 Sierpień 2012 Napisano 4 Sierpień 2012 bardzo ładnie! masz oko do tekstur i kolorów. wszystko świetnie zbalansowane. cień daje fajny klimat a całość wylgąda jak dobra fota. trawa to displace a krzaczki 3d?
żółty Napisano 5 Sierpień 2012 Napisano 5 Sierpień 2012 (edytowane) dzięki polka ! Trawa to proxy rozsiane multiscatterem, różnicę widać na wyższej rozdziałce, ale ostatecznie chyba pójdę w displace Edytowane 5 Sierpień 2012 przez żółty
polka dot Napisano 5 Sierpień 2012 Napisano 5 Sierpień 2012 nie zmieniaj trawy, pytałem bo nie chciałem wierzyć że taki efekt można z displace osiągnąć
pressenter Napisano 5 Sierpień 2012 Napisano 5 Sierpień 2012 żółty: ładniutkie toto. Szepnij no czym tam świecisz i jaki cm? :D Sz.
żółty Napisano 5 Sierpień 2012 Napisano 5 Sierpień 2012 polka - eee no myślę że z dispa możnaby na spokojnie takie coś zrobić, aż taka super nie jest :] pressenter - sam sun&sky vray'owski, bez żadnych sfer z hdri itp., klasycznie :] plus dużo photoshopa. cm ??
żółty Napisano 5 Sierpień 2012 Napisano 5 Sierpień 2012 Zapewne chodzi o Color mapping ;) a no tak - exponential; 2,2, reszta to moja tajemnica ;]
Loki Napisano 5 Sierpień 2012 Napisano 5 Sierpień 2012 żółty widzę że urlop spędzasz pracowicie :) Obrazek jest git malina (może poza kompozycją bo nie bardzo wiadomo na co ma widz zwrócić uwagę. Zwłaszcza że dużo dzieje się w kadrze. Ale to dało by się łatwo załatwić np. obok drzwi stawiając ludzia jakiegoś nawet rozmytego idącego) Na prawo od drzwi coś się w tym cortenie odbija? Czy też tam okno jest ? bo mała rozdzielczość i nie mam się do czego innego doczepić. Będzie więcej ujęć z tego?
żółty Napisano 5 Sierpień 2012 Napisano 5 Sierpień 2012 Loki - No ba, ja nie znam takiego słowa jak urlop ;];] Ogólnie jeśli chodzi o kompo to staram się trzymać plus minus refek, ale oczywiście kilka ujęć "swoich" na pewno dodam. Chodzi Ci o czwarty panel na prawo od drzwi ? Jeśli tak to tam jest jeden panel perforowany i akurat przez te perforacje widać przeszklenie które jest z drugiej strony domu i jego ramę
Loki Napisano 5 Sierpień 2012 Napisano 5 Sierpień 2012 Własnie o ten mi chodziło, wydawało mi się że to jakieś odbicie. Jest tyle detalu tu że spokojnie z 5 ujęć zmajstrować można z tego (np. ta perforacja). Czekam na więcej.
Tores Napisano 7 Sierpień 2012 Napisano 7 Sierpień 2012 żółty - ładne kolorki. Osobiście zmieniłbym cień na budynku na bardziej rozrzucone gałęzie i nie tylko na środku. Za szybami fajnie jakby coś zamajaczyło.
xmass Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 plasti, niezłe te dzrewo. Ja testuje mentalowego DOF'a. Jak to się prezentuje? By piotrkasprzak at 2012-08-08
kozioo Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 yyy a to drzewo na pierwszym planie to nie fota przypadkiem? CG jest tylko drzewo na polanie w 2 ujęciu, czy źle rozumiem?
SWRSC Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 Takie coś u nas kompy wypluły: Pozdrawiam, SWRSC
Orangegraphics Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 SWRSC śliczny balans kolorów, jak zawsze zresztą Szybciutki test nowoczenej sypialni z garderobą. What do you think? wiem że sampling materiałów średni.
plasti Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 zapomnialem o tym poscie:P no cg jest te male drzewko z tylu :), ale mam zamiar wieksza scene jakas roslinnosci na fotorealu zrobic, zobaczymy czy starczy sil :)
pressenter Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 Xiz0r: mocno ten narożnik łóżka daje po oczach. SWRSC: Fajniutkie, ładne połączenie kolorków. Drodzy Państwo wam też się wydaje, że za mało kontrastu? Chyba mi się cosik z monitorem stało, ale not siur. Sz.
kozioo Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 pressenter - wydaje mi się że ciut więcej kontrastu nie zaszkodzi :) Ale to kosmetyczna poprawka, tak 5-10% więcej max. A ode mnie takie zapychacze miejsca do wnętrz glamourowo-ekskluzywnych ;)
polka dot Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 kozioo, metal super. szkle brakuje trochę double sided lub fog, zbyt płaskie wychodzi
kozioo Napisano 9 Sierpień 2012 Napisano 9 Sierpień 2012 faktycznie, już poprawiam :) dzięki za podpowiedź!
JohnZi Napisano 10 Sierpień 2012 Napisano 10 Sierpień 2012 (edytowane) tak wip w wolnej chwili powstal Edytowane 10 Sierpień 2012 przez JohnZi
polka dot Napisano 10 Sierpień 2012 Napisano 10 Sierpień 2012 pressenter, wcześniej mi umknął Twój post - kontrastu brakuje tylko na sofkach hehe JohnZi - super, od razu przypomniał mi się ten spot pustynny
pressenter Napisano 11 Sierpień 2012 Napisano 11 Sierpień 2012 Polka dot: dzięki, do folio trafiła już poprawiona wersja. ;) JohnZi: no ładnie, ładnie, a ta pustynia to gdzieś w Polsce, bo widzę, że znaczek zaiwanili? :D Sz.
slayer2004 Napisano 11 Sierpień 2012 Napisano 11 Sierpień 2012 Od jakiegoś czasu kombinuje z materiałem barwionego szkła. Oto efekty i za razem pytanie. Które szkło wg. was jest najfajniejsze ?
zgred Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 (edytowane) ogólnie wszystkie fajnie wyszły, ale wg mnie trzecia opcja Edytowane 12 Sierpień 2012 przez zgred
Lucek Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 Prawie całkowicie proceduralne oczy (oprócz tęczówki).
legomir Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 To im proceduralnych żyłek brakuje najbardziej :P 2/3 mapki żeby to zrobić w sumie.
Lucek Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 (edytowane) Wiadomo legomir, postaram się w wolnej chwili także żyłki dorobić;) Proszę bardzo. Edytowane 13 Sierpień 2012 przez Lucek
Slim_ Napisano 13 Sierpień 2012 Napisano 13 Sierpień 2012 Wydaje mi się że płomienie nie odbijają się w płytkach
pressenter Napisano 13 Sierpień 2012 Napisano 13 Sierpień 2012 Wow, super Świerszczu. Bardzo przyjemne, klimatyczne ujęcie Ci wyszło. Te cienie w naroznikach po prawej i na środku to tak naturalnie Ci się ułożyły czy AO o dużym promieniu? Sz.
Pawelkos Napisano 13 Sierpień 2012 Napisano 13 Sierpień 2012 Teksturka na srodkowych panelach chyba idzie w zla strone ?
SWRSC Napisano 14 Sierpień 2012 Napisano 14 Sierpień 2012 Sporo błędów wyłapaliście, dzięki :) Pressenter: naturalnie, nie korzystam z AO. Ale faktycznie jakoś to dziwnie wygląda.
Tamyl91 Napisano 14 Sierpień 2012 Napisano 14 Sierpień 2012 Test gotowania wody (w tym przypadku jakiejś piwopodobnej) w Realflow. Bąbelki to dziury w siatce utworzone przez "kulki" cieczy z innych emiterów, które były umieszczone pod szklanką, a ich pozycja i zachowanie były kontrolowane przez skrypcik pythonowy. Wybaczcie kiepską jakość i kadrowanie, ale to kadr z animacji :) do obejrzenia tu:
safian Napisano 14 Sierpień 2012 Napisano 14 Sierpień 2012 Bardzo chaotycznie ta kamera chodzi, ale sam efekt gotowania wyszedł bardzo fajnie, choć te bąbelki wydają mi się zdecydowanie za duże :).
Orangegraphics Napisano 15 Sierpień 2012 Napisano 15 Sierpień 2012 Dużo za duże te bąbelki, tak to by było super, tak wrażenie jest nie wiem, kisielu trochę, i kolor bardzo nieciekaw cieczy, kto gotuje herbate już zaparzoną, niesmacznie to wygląda troszkę. odemnie również test:
polka dot Napisano 15 Sierpień 2012 Napisano 15 Sierpień 2012 Xiz0r, bardzo ładny renderek, szczególnie materiały i teksturki. nie wiem czy czarna lampa pasuje do pokoju dziecka ale ogólnie nie gryzie w oczy. natomiast przepalenia są zbyt mocne a na pewno to światło z drugiego pomieszczenia - pierwszy plan trochę się gubi gdy drugi tak wali po oczach
Orangegraphics Napisano 15 Sierpień 2012 Napisano 15 Sierpień 2012 Wiem, ale w wytycznych było "lekko, delikatnie i bardzo słonecznie"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się