Napisano 6 Listopad 201212 l Lucek: Chodzi ci o tą wewnątrz? Jeśli tak to wiem że źle wygląda tylko renderowało się to ponad 2h i nie chciało mi się renderować jeszcze raz muszę jeszcze trochę posiedzieć nad podłogą. A co z klimatem sceny podoba się oświetlenie?
Napisano 6 Listopad 201212 l Wiesz kolorki i światło trzymają się kupy, tylko nie wiem po co ta lamka tam w ogóle stoi. Powiedziałbym że mocny przerost formy nad treścią;) Ale to test także spoko;)
Napisano 7 Listopad 201212 l No własnie kurcze jak się przyglądam pinterestom i innym ścierwom typu inspire me now, to widzę, że prezentowanie motorów, czy w ogóle motoryzacji coraz częściej odchodzi od norm, typu asfalt itp. A często można właśnie zobaczyć prezentacje na drewnie, w oderwaniu od "naturalnego środowiska" modelu.
Napisano 7 Listopad 201212 l Sroka8888 klimacik nawet fajny, o podlodze wspomnial juz lucek, a krople na szybach giganty :P
Napisano 7 Listopad 201212 l @ Sroka8888 To ja też dorzucę swoje trzy grosze. Dreniane nóżki krzesła w oryginale mają przekrój okrągły a u Ciebie są jakieś spłaszczone.
Napisano 12 Listopad 201212 l Odrobinę za płasko, pobawiłbym się suwaczkami w szopie, poza tym podoba mi się. Podzielisz się materiałem soku? :)
Napisano 12 Listopad 201212 l Fajne światełko Xiz0r ;] Co się nie podoba to strasznie matowe drewno na meblach. Suchym wiórem zajeżdża :P No i horyzont chyba za nisko. Sok faktycznie bajerandzki ;]
Napisano 13 Listopad 201212 l drewno niestety musiało takie być, odwzorowanie płyty istniejącej narzucone przez klienta. Sok to jest zwykły tex z gradientem, żadnego translucency;) wycinek z innej roboty, co myślicie o klimacie?miało być 100%-wo przytulnie.
Napisano 13 Listopad 201212 l SWRSC - milo popatrzec na cos modernistycznego w Twoim wykonaniu, bardzo przyzwoita wizualka. ale czy nie zbyt ciemno przy oknie na lewo od kuchni? Xiz0r - jest bardzo przytulnie, ale popracowalbym nad przepaleniami. okno dominuje nad caloscia
Napisano 13 Listopad 201212 l polka dot: chwalisz mojego kompana, to jego pomysł na aranżację :) z mojej strony setup światła, rendering i postpro. Masz na myśli brak dodatkowego źródła światła?
Napisano 13 Listopad 201212 l byc moze chodzi o brak wklejonego tla za oknem - biel zza szyb gryzie sie z tym ponurym szaroniebieskim na skosnym stropie. sofka to fota, czy model?
Napisano 23 Listopad 201212 l Ale cicho w tym wątku...to może coś ode mnie bo dawno nic nie pokazywałem:
Napisano 24 Listopad 201212 l Chyba trochę za miękko. Może trochę ostrzejsze krawędzie? Możliwe że to przez materiał tak wygląda.
Napisano 25 Listopad 201212 l Fargate: Super świetny render, pokusiłbym się o większe rozmycie dalszego plany po lewej stronie bo wyszło jakoś nienaturalnie, i do tego jakiś bokeh tam i sweet wogóle by było
Napisano 25 Listopad 201212 l Spoko to tylko scena do testowania modeli i shaderow. Jako że po to powstała to prawdopodobnie się jeszcze tu pojawi :P Modele, materiały, rendering moje Voyager poprawiał kolorki - by uściślić :) Xiz0r: Dof był zrobiony przeze mnie w ps jako rozmyta warstwa z maską. Może przez to nie wygląda do końca OK :P Edytowane 26 Listopad 201212 l przez Fargate
Napisano 28 Listopad 201212 l Test materiałów i oświetlenia. Model zrobiony w Blenderze, render Cycles.
Napisano 28 Listopad 201212 l jakubm - fajne to. Czym oświetlałeś? To render po postprodukcji? (jeśli tak pokazał byś wersję "raw"). Nad dwoma kwestiami bym pomyślał mianowicie: - kabel od lampy zniknął na tle białego sufitu (może zrobić go szarym delikatnie żeby się pojawił bo dziwnie to wygląda) - miejsce pod poduszką jest kompletnie czarne (przynajmniej na moim monitorze) Ładnie kontrast wyszedł. Edytowane 28 Listopad 201212 l przez Loki
Napisano 28 Listopad 201212 l Fargate - super material drewna na krzesle jakubm - bardzo ladny choc troche przepalony plastyczny render
Napisano 29 Listopad 201212 l polka dot:thx :) W tej scence głównie chodziło o model krzesła + jego shader. Testuje nowe rzeczy :) Pokazał być coś, dawno nic nie wrzucałeś :) bum bum: Całkiem spoko. Ja bym tu troszkę zdecydowanych glosów dodał.
Napisano 29 Listopad 201212 l jakubm - fajne to. Czym oświetlałeś? To render po postprodukcji? (jeśli tak pokazał byś wersję "raw"). Nad dwoma kwestiami bym pomyślał mianowicie: - kabel od lampy zniknął na tle białego sufitu (może zrobić go szarym delikatnie żeby się pojawił bo dziwnie to wygląda) - miejsce pod poduszką jest kompletnie czarne (przynajmniej na moim monitorze) Ładnie kontrast wyszedł. Loki swiecone vraysanem i vraylightem + vrayies w lampach kuchennych. tu ten obrazek bez postprodukcji: kable, faktycznie znikly troche to poprawilem.... a cien pod poduszką... umknął nawet w finalnej wersji klienta... tak to wyglada na koniec: polka dot - chcialem generalnie jasno i swiezo... nalezy z tematem powalczyc przy okazji kolejnych wizek. poz.
Napisano 3 Grudzień 201212 l Autor Mam wrażenie, ze oprócz nowego rendera testowałeś też coś mocniejszego :D Spoko teścik powiedz coś więcej, no i czas przede wszystkim.
Napisano 3 Grudzień 201212 l Czas około 10h na i7-2600 ale rozdzielczość 3030x4000 pix i każdy materiał ma "translucency" , scena w granicach 5mil poly ponad to drzewa w tle Cproxy a kwiaty na drzewach Cscatter do tego displacement na wnętrznościach. Następnie trochę zabawy w szopie dodany volumetric z scanline i mgła z pasa zdeph. Generalnie corona pozytywnie mnie zaskoczyła, stabilna (mimo iż to alpha) i bardzo szybka, nie miałem cierpliwości do dofa który z racji braku fizycznej kamery (nad czym ubolewam) jest trudny i do tego strasznie długo się liczy.
Napisano 6 Grudzień 201212 l mlodAs - fajne, wizja trochę jak po grzybach ale render bardzo spoko ode mnie test wieczornego setupu
Napisano 7 Grudzień 201212 l super render, może dodałbym więcej niebieskiego koloru do nieba dla kontrastu z żółtym
Napisano 7 Grudzień 201212 l Sroka8888: naprawdę fajnie i naturalnie czuć, ta trawa jest bardzo zachwycająca... brakuje tylko kwiatków ale ogólnie... zachwyt, brak mi słów :) opowiedz więcej o niej.
Napisano 7 Grudzień 201212 l siwy - dzięki, się sprawdzi jakby to wyglądało :] Sroka8888 - również dzięki, u Ciebie z kolei trawa miażdży jaja. Drzewa też spoko - samoróbki ? MRay - tym razem Vray, aczkolwiek w Modo modelowane :] A tymczasem drugi się policzył
Napisano 8 Grudzień 201212 l Sroka: Kurcze, jakbyś do wszystkiego się tak przykładał jak do tej zieleni to byś robił niesamowite rzeczy. ;) żółty: aleś się wyrobił, bardzo fajne toto. Lis: A w jakim sensie before i after, bo mi to na górze się bardziej podoba? :D A ode mnie, żeby pusto nie było, bo render już stary. Sz.
Napisano 9 Grudzień 201212 l pressenter - dziękować, dupogodziny przed komputerem robią swoje ;] U Ciebie też renderek niczego sobie. Czym tu świecisz hdri ? sun&sky ? jakiś miks powyższych ? Lis - to niżej to before znaczy się ? Czyli reszta w szopie dodana, cóż rzec - dobra robota
Napisano 9 Grudzień 201212 l Model nie jest mój w sumie nie wiem skąd. Jest to mój 2 Render w V-ray. Pierwszym był box :).
Napisano 9 Grudzień 201212 l Sebazx6r, niestety - to widać. Pooglądaj prace najlepszych i zobacz, jak oni układają refleksy na samochodach w studyjnych renderach.
Napisano 10 Grudzień 201212 l Narazie bawilem sie tylko mozna powiedziec. Na pewno zerkne, bo sam nie dokonca jestem zadowolony.
Napisano 10 Grudzień 201212 l Dunuś: Dzięki. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz więcej informacji o niej w tym wątku... Zobacz 91 stronę oraz Video Tutorial znajdujący się pod tym linkiem to jest dokładnie ta sama trawa tylko z paroma ulepszeniami (więcej wariacji kolorów,nasyceń itp). żółty: Dzięki. Drzewa - Model z Onyxa, Materiały i Tekstury własne. pressenter: Dzięki. eee ta trawa niesamowita na pewno nie jest. Taka sobie... Bardzo ładny render, bardzo przyjemne oświetlenie Dof prosto z VrayPhysicalCamera ? Ode mnie taki teścik:
Napisano 10 Grudzień 201212 l Szybki test studia (faza rozwojowa, jednak w sumie nie mam pomysłów jak można by to jeszcze uatrakcyjnić) z namiotem bezcieniowym oraz materiału naśladującego podniszczony metal.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto