Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Lucek: Chodzi ci o tą wewnątrz? Jeśli tak to wiem że źle wygląda tylko renderowało się to ponad 2h i nie chciało mi się renderować jeszcze raz muszę jeszcze trochę posiedzieć nad podłogą. A co z klimatem sceny podoba się oświetlenie?

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

Wiesz kolorki i światło trzymają się kupy, tylko nie wiem po co ta lamka tam w ogóle stoi. Powiedziałbym że mocny przerost formy nad treścią;) Ale to test także spoko;)

Napisano

No własnie kurcze jak się przyglądam pinterestom i innym ścierwom typu inspire me now, to widzę, że prezentowanie motorów, czy w ogóle motoryzacji coraz częściej odchodzi od norm, typu asfalt itp. A często można właśnie zobaczyć prezentacje na drewnie, w oderwaniu od "naturalnego środowiska" modelu.

Napisano

@ Sroka8888

To ja też dorzucę swoje trzy grosze. Dreniane nóżki krzesła w oryginale mają przekrój okrągły a u Ciebie są jakieś spłaszczone.

Napisano

Odrobinę za płasko, pobawiłbym się suwaczkami w szopie, poza tym podoba mi się. Podzielisz się materiałem soku? :)

Napisano

Fajne światełko Xiz0r ;] Co się nie podoba to strasznie matowe drewno na meblach. Suchym wiórem zajeżdża :P No i horyzont chyba za nisko. Sok faktycznie bajerandzki ;]

Napisano

drewno niestety musiało takie być, odwzorowanie płyty istniejącej narzucone przez klienta.

 

Sok to jest zwykły tex z gradientem, żadnego translucency;)

 

wycinek z innej roboty, co myślicie o klimacie?miało być 100%-wo przytulnie.

 

3_1.jpg

Napisano

SWRSC - milo popatrzec na cos modernistycznego w Twoim wykonaniu, bardzo przyzwoita wizualka. ale czy nie zbyt ciemno przy oknie na lewo od kuchni?

Xiz0r - jest bardzo przytulnie, ale popracowalbym nad przepaleniami. okno dominuje nad caloscia

Napisano

polka dot: chwalisz mojego kompana, to jego pomysł na aranżację :) z mojej strony setup światła, rendering i postpro. Masz na myśli brak dodatkowego źródła światła?

Napisano

byc moze chodzi o brak wklejonego tla za oknem - biel zza szyb gryzie sie z tym ponurym szaroniebieskim na skosnym stropie. sofka to fota, czy model?

Napisano

Chyba trochę za miękko. Może trochę ostrzejsze krawędzie? Możliwe że to przez materiał tak wygląda.

Napisano

Fargate: Super świetny render, pokusiłbym się o większe rozmycie dalszego plany po lewej stronie bo wyszło jakoś nienaturalnie, i do tego jakiś bokeh tam i sweet wogóle by było

Napisano

Spoko to tylko scena do testowania modeli i shaderow. Jako że po to powstała to prawdopodobnie się jeszcze tu pojawi :P

Modele, materiały, rendering moje Voyager poprawiał kolorki - by uściślić :)

 

Xiz0r: Dof był zrobiony przeze mnie w ps jako rozmyta warstwa z maską. Może przez to nie wygląda do końca OK :P

Edytowane przez Fargate

Napisano

Test materiałów i oświetlenia. Model zrobiony w Blenderze, render Cycles.

 

gonikc2.jpg

Napisano

jakubm - fajne to. Czym oświetlałeś? To render po postprodukcji? (jeśli tak pokazał byś wersję "raw").

Nad dwoma kwestiami bym pomyślał mianowicie:

 

- kabel od lampy zniknął na tle białego sufitu (może zrobić go szarym delikatnie żeby się pojawił bo dziwnie to wygląda)

- miejsce pod poduszką jest kompletnie czarne (przynajmniej na moim monitorze)

 

 

Ładnie kontrast wyszedł.

Edytowane przez Loki

Napisano

Fargate - super material drewna na krzesle

 

jakubm - bardzo ladny choc troche przepalony plastyczny render

Napisano

polka dot:thx :) W tej scence głównie chodziło o model krzesła + jego shader. Testuje nowe rzeczy :)

Pokazał być coś, dawno nic nie wrzucałeś :)

 

bum bum: Całkiem spoko. Ja bym tu troszkę zdecydowanych glosów dodał.

Napisano
jakubm - fajne to. Czym oświetlałeś? To render po postprodukcji? (jeśli tak pokazał byś wersję "raw").

Nad dwoma kwestiami bym pomyślał mianowicie:

 

- kabel od lampy zniknął na tle białego sufitu (może zrobić go szarym delikatnie żeby się pojawił bo dziwnie to wygląda)

- miejsce pod poduszką jest kompletnie czarne (przynajmniej na moim monitorze)

 

 

Ładnie kontrast wyszedł.

 

Loki swiecone vraysanem i vraylightem + vrayies w lampach kuchennych.

tu ten obrazek bez postprodukcji:

35418293.jpg

 

kable, faktycznie znikly

troche to poprawilem.... a cien pod poduszką... umknął nawet w finalnej wersji klienta...

tak to wyglada na koniec:

66423603.jpg

 

polka dot - chcialem generalnie jasno i swiezo... nalezy z tematem powalczyc przy okazji kolejnych wizek.

poz.

Napisano
  • Autor

Mam wrażenie, ze oprócz nowego rendera testowałeś też coś mocniejszego :D

Spoko teścik powiedz coś więcej, no i czas przede wszystkim.

Napisano

Czas około 10h na i7-2600 ale rozdzielczość 3030x4000 pix i każdy materiał ma "translucency" , scena w granicach 5mil poly ponad to drzewa w tle Cproxy a kwiaty na drzewach Cscatter do tego displacement na wnętrznościach. Następnie trochę zabawy w szopie dodany volumetric z scanline i mgła z pasa zdeph.

Generalnie corona pozytywnie mnie zaskoczyła, stabilna (mimo iż to alpha) i bardzo szybka, nie miałem cierpliwości do dofa który z racji braku fizycznej kamery (nad czym ubolewam) jest trudny i do tego strasznie długo się liczy.

Napisano

mlodAs - fajne, wizja trochę jak po grzybach ale render bardzo spoko

 

ode mnie test wieczornego setupu

 

bokehstudiobiu11.jpg

Napisano

super render, może dodałbym więcej niebieskiego koloru do nieba dla kontrastu z żółtym

Napisano

Sroka8888: naprawdę fajnie i naturalnie czuć, ta trawa jest bardzo zachwycająca... brakuje tylko kwiatków ale ogólnie... zachwyt, brak mi słów :) opowiedz więcej o niej.

Napisano

siwy - dzięki, się sprawdzi jakby to wyglądało :]

Sroka8888 - również dzięki, u Ciebie z kolei trawa miażdży jaja. Drzewa też spoko - samoróbki ?

MRay - tym razem Vray, aczkolwiek w Modo modelowane :]

 

A tymczasem drugi się policzył

 

bokehstudiobiu12.jpg

Napisano

Sroka: Kurcze, jakbyś do wszystkiego się tak przykładał jak do tej zieleni to byś robił niesamowite rzeczy. ;)

 

żółty: aleś się wyrobił, bardzo fajne toto.

 

Lis: A w jakim sensie before i after, bo mi to na górze się bardziej podoba? :D

 

A ode mnie, żeby pusto nie było, bo render już stary.

 

arik_ben_simhon_goldy2.jpg

 

Sz.

Napisano

pressenter - dziękować, dupogodziny przed komputerem robią swoje ;] U Ciebie też renderek niczego sobie. Czym tu świecisz hdri ? sun&sky ? jakiś miks powyższych ?

Lis - to niżej to before znaczy się ? Czyli reszta w szopie dodana, cóż rzec - dobra robota

Napisano

Sebazx6r, niestety - to widać. Pooglądaj prace najlepszych i zobacz, jak oni układają refleksy na samochodach w studyjnych renderach.

Napisano

Dunuś: Dzięki. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz więcej informacji o niej w tym wątku... Zobacz 91 stronę oraz Video Tutorial znajdujący się pod tym linkiem

to jest dokładnie ta sama trawa tylko z paroma ulepszeniami (więcej wariacji kolorów,nasyceń itp).

żółty: Dzięki. Drzewa - Model z Onyxa, Materiały i Tekstury własne.

pressenter: Dzięki. eee ta trawa niesamowita na pewno nie jest. Taka sobie... Bardzo ładny render, bardzo przyjemne oświetlenie Dof prosto z VrayPhysicalCamera ?

 

Ode mnie taki teścik:

 

01800001.jpg

Napisano

Szybki test studia (faza rozwojowa, jednak w sumie nie mam pomysłów jak można by to jeszcze uatrakcyjnić) z namiotem bezcieniowym oraz materiału naśladującego podniszczony metal.

granat.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności