Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Lucek: Chodzi ci o tą wewnątrz? Jeśli tak to wiem że źle wygląda tylko renderowało się to ponad 2h i nie chciało mi się renderować jeszcze raz muszę jeszcze trochę posiedzieć nad podłogą. A co z klimatem sceny podoba się oświetlenie?

Napisano

Wiesz kolorki i światło trzymają się kupy, tylko nie wiem po co ta lamka tam w ogóle stoi. Powiedziałbym że mocny przerost formy nad treścią;) Ale to test także spoko;)

Napisano

No własnie kurcze jak się przyglądam pinterestom i innym ścierwom typu inspire me now, to widzę, że prezentowanie motorów, czy w ogóle motoryzacji coraz częściej odchodzi od norm, typu asfalt itp. A często można właśnie zobaczyć prezentacje na drewnie, w oderwaniu od "naturalnego środowiska" modelu.

Napisano

Fajne światełko Xiz0r ;] Co się nie podoba to strasznie matowe drewno na meblach. Suchym wiórem zajeżdża :P No i horyzont chyba za nisko. Sok faktycznie bajerandzki ;]

Napisano

drewno niestety musiało takie być, odwzorowanie płyty istniejącej narzucone przez klienta.

 

Sok to jest zwykły tex z gradientem, żadnego translucency;)

 

wycinek z innej roboty, co myślicie o klimacie?miało być 100%-wo przytulnie.

 

3_1.jpg

Napisano

SWRSC - milo popatrzec na cos modernistycznego w Twoim wykonaniu, bardzo przyzwoita wizualka. ale czy nie zbyt ciemno przy oknie na lewo od kuchni?

Xiz0r - jest bardzo przytulnie, ale popracowalbym nad przepaleniami. okno dominuje nad caloscia

Napisano

polka dot: chwalisz mojego kompana, to jego pomysł na aranżację :) z mojej strony setup światła, rendering i postpro. Masz na myśli brak dodatkowego źródła światła?

Napisano (edytowane)

Spoko to tylko scena do testowania modeli i shaderow. Jako że po to powstała to prawdopodobnie się jeszcze tu pojawi :P

Modele, materiały, rendering moje Voyager poprawiał kolorki - by uściślić :)

 

Xiz0r: Dof był zrobiony przeze mnie w ps jako rozmyta warstwa z maską. Może przez to nie wygląda do końca OK :P

Edytowane przez Fargate
Napisano (edytowane)

jakubm - fajne to. Czym oświetlałeś? To render po postprodukcji? (jeśli tak pokazał byś wersję "raw").

Nad dwoma kwestiami bym pomyślał mianowicie:

 

- kabel od lampy zniknął na tle białego sufitu (może zrobić go szarym delikatnie żeby się pojawił bo dziwnie to wygląda)

- miejsce pod poduszką jest kompletnie czarne (przynajmniej na moim monitorze)

 

 

Ładnie kontrast wyszedł.

Edytowane przez Loki
Napisano

polka dot:thx :) W tej scence głównie chodziło o model krzesła + jego shader. Testuje nowe rzeczy :)

Pokazał być coś, dawno nic nie wrzucałeś :)

 

bum bum: Całkiem spoko. Ja bym tu troszkę zdecydowanych glosów dodał.

Napisano
jakubm - fajne to. Czym oświetlałeś? To render po postprodukcji? (jeśli tak pokazał byś wersję "raw").

Nad dwoma kwestiami bym pomyślał mianowicie:

 

- kabel od lampy zniknął na tle białego sufitu (może zrobić go szarym delikatnie żeby się pojawił bo dziwnie to wygląda)

- miejsce pod poduszką jest kompletnie czarne (przynajmniej na moim monitorze)

 

 

Ładnie kontrast wyszedł.

 

Loki swiecone vraysanem i vraylightem + vrayies w lampach kuchennych.

tu ten obrazek bez postprodukcji:

35418293.jpg

 

kable, faktycznie znikly

troche to poprawilem.... a cien pod poduszką... umknął nawet w finalnej wersji klienta...

tak to wyglada na koniec:

66423603.jpg

 

polka dot - chcialem generalnie jasno i swiezo... nalezy z tematem powalczyc przy okazji kolejnych wizek.

poz.

Napisano

Mam wrażenie, ze oprócz nowego rendera testowałeś też coś mocniejszego :D

Spoko teścik powiedz coś więcej, no i czas przede wszystkim.

Napisano

Czas około 10h na i7-2600 ale rozdzielczość 3030x4000 pix i każdy materiał ma "translucency" , scena w granicach 5mil poly ponad to drzewa w tle Cproxy a kwiaty na drzewach Cscatter do tego displacement na wnętrznościach. Następnie trochę zabawy w szopie dodany volumetric z scanline i mgła z pasa zdeph.

Generalnie corona pozytywnie mnie zaskoczyła, stabilna (mimo iż to alpha) i bardzo szybka, nie miałem cierpliwości do dofa który z racji braku fizycznej kamery (nad czym ubolewam) jest trudny i do tego strasznie długo się liczy.

Napisano

Sroka8888: naprawdę fajnie i naturalnie czuć, ta trawa jest bardzo zachwycająca... brakuje tylko kwiatków ale ogólnie... zachwyt, brak mi słów :) opowiedz więcej o niej.

Napisano

siwy - dzięki, się sprawdzi jakby to wyglądało :]

Sroka8888 - również dzięki, u Ciebie z kolei trawa miażdży jaja. Drzewa też spoko - samoróbki ?

MRay - tym razem Vray, aczkolwiek w Modo modelowane :]

 

A tymczasem drugi się policzył

 

bokehstudiobiu12.jpg

Napisano

Sroka: Kurcze, jakbyś do wszystkiego się tak przykładał jak do tej zieleni to byś robił niesamowite rzeczy. ;)

 

żółty: aleś się wyrobił, bardzo fajne toto.

 

Lis: A w jakim sensie before i after, bo mi to na górze się bardziej podoba? :D

 

A ode mnie, żeby pusto nie było, bo render już stary.

 

arik_ben_simhon_goldy2.jpg

 

Sz.

Napisano

pressenter - dziękować, dupogodziny przed komputerem robią swoje ;] U Ciebie też renderek niczego sobie. Czym tu świecisz hdri ? sun&sky ? jakiś miks powyższych ?

Lis - to niżej to before znaczy się ? Czyli reszta w szopie dodana, cóż rzec - dobra robota

Napisano

Dunuś: Dzięki. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz więcej informacji o niej w tym wątku... Zobacz 91 stronę oraz Video Tutorial znajdujący się pod tym linkiem

to jest dokładnie ta sama trawa tylko z paroma ulepszeniami (więcej wariacji kolorów,nasyceń itp).

żółty: Dzięki. Drzewa - Model z Onyxa, Materiały i Tekstury własne.

pressenter: Dzięki. eee ta trawa niesamowita na pewno nie jest. Taka sobie... Bardzo ładny render, bardzo przyjemne oświetlenie Dof prosto z VrayPhysicalCamera ?

 

Ode mnie taki teścik:

 

01800001.jpg

Napisano

Szybki test studia (faza rozwojowa, jednak w sumie nie mam pomysłów jak można by to jeszcze uatrakcyjnić) z namiotem bezcieniowym oraz materiału naśladującego podniszczony metal.

granat.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności