xmass Napisano 4 Czerwiec 2013 Napisano 4 Czerwiec 2013 Ja bym dał B. Tylko troche dziwnie to wygląda bo wszystko jest zblurowane jakbyś z dof'em nie trafił.
@seba@ Napisano 4 Czerwiec 2013 Napisano 4 Czerwiec 2013 (edytowane) Sroka delikatnie obniż recive GI na trawie i cień będzie od razu lepszy... Ja dalej domki robię, kolejny... Edytowane 4 Czerwiec 2013 przez @seba@
Tamyl91 Napisano 6 Czerwiec 2013 Napisano 6 Czerwiec 2013 Robocik, którego mam zamiar jakoś zanimować, tylko jeszcze nie wiem jak ;)
Podstavsky Napisano 7 Czerwiec 2013 Napisano 7 Czerwiec 2013 Test feli do BMW M6 F13. Skończona w 70% :)
grubas Napisano 10 Czerwiec 2013 Napisano 10 Czerwiec 2013 (edytowane) Kolejny domek. Mam wrażenie, że ostatnio depresyjne sceny mi wychodzą :) Pozdrawiam! Edit: @seba@ - dzięki, hdri + vray sun. Faktycznie, za niskie tło :) Edytowane 10 Czerwiec 2013 przez grubas
@seba@ Napisano 10 Czerwiec 2013 Napisano 10 Czerwiec 2013 grubas: bardzo fajne, czym świecone? Te drzewka na trzecim planie zrobiłbym wyższe :) Pozdrawiam!
ch3steros Napisano 10 Czerwiec 2013 Napisano 10 Czerwiec 2013 sofa idzie do remodelowania bo nie jestem z niej zadowolony.
Thunder Napisano 11 Czerwiec 2013 Napisano 11 Czerwiec 2013 (edytowane) ostatnio moda na rigshoty to też sobie testuje EDIT: jeszcze druga wersja w zimnych kolorach Edytowane 12 Czerwiec 2013 przez Thunder
SWRSC Napisano 12 Czerwiec 2013 Napisano 12 Czerwiec 2013 wnętrze dla producenta płytek: Pozdrawiam, SWRSC
Orangegraphics Napisano 12 Czerwiec 2013 Napisano 12 Czerwiec 2013 bardzo ładnie, naprawdę wygląda super swrsc Odemnie tylko kilka detali: Lampa sufitowa nadstołem dziwnie przy suficie wygląda, jakby lewitowała Przydałoby się książki z lewej strony przesunąć do kadru troszeczkę żeby takie ucięte nie były metal stolika wyszedł niebieski, tak samo sofy, za bardzo niebieski w tle na schodach to niebieskie to jest okno? lustro? obraz? mocna tinta niebieska am jest więc chyba okno, dziwną ekspozycje ma, nie da się go jednoznacznie określić co to jest.
maciek.m Napisano 15 Czerwiec 2013 Napisano 15 Czerwiec 2013 hej, wrzucam render nad ktorym dzisiaj siedzialem, i myslalem jak to zrobic zeby chociaz troche przypominal nowe renderki visiona3d, ktory znowu pokazal ze malo umiem :P autko od evermotion a tlo i hdrka od myHDRI. Co sadzicie, co jest zle i niedobrze?
plasti Napisano 15 Czerwiec 2013 Napisano 15 Czerwiec 2013 (edytowane) no auto napewno za bardzo odbija E: tak lopatologicznie :) Edytowane 15 Czerwiec 2013 przez plasti
polka dot Napisano 15 Czerwiec 2013 Napisano 15 Czerwiec 2013 cień zbyt jasny. pod autem spoko, ale ogólnie, powinien być znacznie ciemniejszy. sama bryka chyba za to niedoświetlona. plasti ma rację z odbiciami. do tego wygląda jakby zbaczał z pasa ruchu, nie jest równolegle ustawiony do linii ciągłej. szyby nie przypominają szkła, brakuje na nich wyraźnych refleksów. po za tymi drobiazgami, bardzo ładnie!
maciek.m Napisano 15 Czerwiec 2013 Napisano 15 Czerwiec 2013 Dziekuje, wszystko postaram sie poprawic i wzuce do oceny. Jeszcze zauwazylem ze mam hdrke na odwrot bo zolte linie odbijaja sie po lewej a nie prawej :)
09121986 Napisano 17 Czerwiec 2013 Napisano 17 Czerwiec 2013 WIP - Klatka z animacji , test wszystkiego -brak blurra na szkle jeszcze
Lucek Napisano 17 Czerwiec 2013 Napisano 17 Czerwiec 2013 Te modeliki przypominają mi szare i ponure lata dziewięćdziesiąte.
etched headplate Napisano 17 Czerwiec 2013 Napisano 17 Czerwiec 2013 Tak właśnie miało być Boski miszczu :)
Lucek Napisano 17 Czerwiec 2013 Napisano 17 Czerwiec 2013 Na tle meblościanki i wytartego parkietu prezentowałyby się znacznie lepiej;) //OFFTOP END
Sebastian Ozga Napisano 18 Czerwiec 2013 Napisano 18 Czerwiec 2013 Trochę koloru na stary modelik, bardziej for fun niż test.
hcpiter Napisano 18 Czerwiec 2013 Napisano 18 Czerwiec 2013 Cześć, W wolnych chwilach staram się poznawać Corona renderer, kilka pierwszych test renderów poniżej: Pozdrawiam
t0m3k Napisano 19 Czerwiec 2013 Napisano 19 Czerwiec 2013 Cześć, W wolnych chwilach staram się poznawać Corona renderer, kilka pierwszych test renderów poniżej: ... pierwszy i trzeci bardzo fajne. to sa czyste rendery czy jest tam jakies postpro? mozesz napisac jakie czasy i na jakim sprzecie.
hcpiter Napisano 20 Czerwiec 2013 Napisano 20 Czerwiec 2013 pierwszy i trzeci bardzo fajne. to sa czyste rendery czy jest tam jakies postpro? mozesz napisac jakie czasy i na jakim sprzecie. Dzięki! Jedyne postpro jakie było to zmniejszanie i wyostrzenie a także wklejanie tła w oknie w 2 renderze. Czasy średnio po 40min do godziny na render. Sprzęt to podkrecony i7 4.9ghz i 32gb ramu
robert09 Napisano 20 Czerwiec 2013 Napisano 20 Czerwiec 2013 Koło lotusa E21. Render w blenderowym internalu.
kepic Napisano 21 Czerwiec 2013 Napisano 21 Czerwiec 2013 @jamnique dla mnie czad chociaż nie wiem co to:) ode mnie dwa małe teściki
jamnique Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 (edytowane) @jamnique dla mnie czad chociaż nie wiem co to:) Model 3d kartonowego modelu statku kosmicznego ;] Dzięki. A tym razem kostka z Hellraisera w wersji Made In China. Edytowane 25 Czerwiec 2013 przez jamnique
Lucek Napisano 25 Czerwiec 2013 Napisano 25 Czerwiec 2013 Ostatni bardzo fajny. Przydałby się szerszy kadr w 2,39:1 (więcej miejsca przed i za autem) to wyglądabłoby jak pościg z filmu akcji.
maciek.m Napisano 25 Czerwiec 2013 Napisano 25 Czerwiec 2013 @Tamyl91 ten sam blad co Berger zrobiles, auto skreca a droga rozmyta na wprost, bardzo slabo to wyglada. i kolo kreci sie chyba za szybko bo prawie nie widac felgi.
09121986 Napisano 29 Czerwiec 2013 Napisano 29 Czerwiec 2013 Lampka Jakby komuś przydał się model to możecie ściągać http://cgmtl.net/samples/Lamp_Model_(cgmtl.net).max CreativeCommons http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0) PS. Gdzie jest wątek z darmowymi modelami ? Był taki z tego co pamiętam
@seba@ Napisano 8 Lipiec 2013 Napisano 8 Lipiec 2013 (edytowane) Render nocny - test. Może być, co myślicie? i jeszcze druga wersja: Pozdrawiam Seba Edytowane 9 Lipiec 2013 przez @seba@
smiths Napisano 12 Lipiec 2013 Napisano 12 Lipiec 2013 @seba@ wszystko miodzio, mam tylko wrażenie, że ten deszcz wyszedł 'słabo' wygląda trochę jakbyś nałożył szraf w fotoszopie, nie mówię, że to źle ale ja bym jeszcze pokombinował nad tym. No i chyba też bezchmurne niebo trochę nie pasuje do klimatu deszczowego, to tyle co mógłbym się przyczepić :)
polka dot Napisano 12 Lipiec 2013 Napisano 12 Lipiec 2013 seba, super to wygląda. blada plama po lewej stronie i te żółte światła trochę przysłaniają budynek
09121986 Napisano 24 Lipiec 2013 Napisano 24 Lipiec 2013 Minionki na konkurs animacji CGmeetup jeszcze przed rigowaniem.
kowalskikamil Napisano 30 Lipiec 2013 Napisano 30 Lipiec 2013 kellyq zapowiada się naprawdę fajnie czekamy na teksturki :)
09121986 Napisano 31 Lipiec 2013 Napisano 31 Lipiec 2013 Kawałek skończonej sceny na konkurs CGmeetUP Wieczorem w finished cała scena.
Pawelkos Napisano 31 Lipiec 2013 Napisano 31 Lipiec 2013 kellyq te lwy pod taboretem to polymodeling ? ile ci sie zeszlo ? poka siate :D 09121986 troszeczke roznia sie te twoje lodki od oryginalu ale to szczegol... Wszystko jakies takie blyszczaco-plastikowe, za to render bardzo mi sie podoba, ladne swiatelko, klimatyczny:) No i aberacja taka ze nie wiedzialem czy mam zakladac anaglify bo zaczales sie zastanawiac czy to moze 3d w 3d
09121986 Napisano 1 Sierpień 2013 Napisano 1 Sierpień 2013 @Pawelkos - nie miało wyjść tak samo jak oryginale :) błyszcząco plastikowe fakt , chciałem się spróbować z taką produkcją żeby było bajkowo ale z abberacja przesadziłem :D mam tak że często za mocno zajeżdżam przy postprodukcji ale cały czas staram się oduczyć tego procederu :D Pełny post tutaj - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=89914 Dzięki za koment :)
pionix Napisano 9 Sierpień 2013 Napisano 9 Sierpień 2013 Render pokoju z meblami które to są tematem przewodnim:)
MicInc Napisano 17 Sierpień 2013 Napisano 17 Sierpień 2013 Pionix, a bez włączonych spotów nie wyglądałoby ciekawiej? Ten cień wazy po lewej na początku trochę mnie zmieszał :) Od siebie daję mały test chromu na moim robo-zegarze :) Planuję zwiększyć refl., bo na razie wygląda to na stal.
DraB Napisano 18 Sierpień 2013 Napisano 18 Sierpień 2013 Czesc, po chyba 4 latach nieobecności wracam do 3D, i na początek żeby w ogóle cokolwiek sobie przypomnieć stworzylem taki renderek. Pozdrawiam i witam ponownie :) MicInc - to jakiś szczegół większego interiora? Ładnie się prezentuje.
MicInc Napisano 18 Sierpień 2013 Napisano 18 Sierpień 2013 (edytowane) Dzięki. Tak, to część interiora. Niedawno wrzuciłem kilka wizek na finished. To i jeszcze łazienkę i biurowiec. Coś mocno poszarpany ten kindle :) Edytowane 18 Sierpień 2013 przez MicInc
pionix Napisano 21 Sierpień 2013 Napisano 21 Sierpień 2013 MicInc - ładny DOF :) DraB - poszarpało ci kindla ;) Deski chyba zbyt małe. Czym świecone? Ode mnie kolejny render z prezentacją mebli. Uwagi i opinie mile widziane.
DraB Napisano 21 Sierpień 2013 Napisano 21 Sierpień 2013 pionix - można by na moje oko troche solidniejsze cienie na dywanie zrobić żeby meble bardziej "solidnie" stały. I trochę dziwnie wygląda jak odbicia, na przykład na szafce po prawej, ciągną się takie same przez czarny materiał i szkło szyby (chyba można trochę reflection odpuscic na szybach). Co do Kindla to faktycznie go trochę poszarpało, odpaliłem jeszcze PSa żeby coś zaradzić i chyba troszkę lepiej wyglada teraz (http://i.imgur.com/nprl52g.jpg). Światło bardzo proste, jeden vray light z prawej i jeden u góry skierowany pod kątem w stronę "sufitu" żeby ładnie doświetlał odbiciem.
TheCapo Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 Witam. Taki szybki test pierścionka. Jak waszym zdaniem to wygląda? Czy powinienem np oświetlać biżuterię HDRI czy tylko vray lightami? [ATTACH=CONFIG]91449[/ATTACH]
le_chu Napisano 2 Wrzesień 2013 Napisano 2 Wrzesień 2013 Parę nowych modeli powstających w Chocofurze. Rendery to po prostu screeny z viewportu, czas renderowania to 15 - 20 sekund na 500 sampli (Gtx Titan).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się