Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

Sroka delikatnie obniż recive GI na trawie i cień będzie od razu lepszy...

 

Ja dalej domki robię, kolejny...

 

6415v2s.jpg

Edytowane przez @seba@

Napisano

Robocik, którego mam zamiar jakoś zanimować, tylko jeszcze nie wiem jak ;)

 

 

n5VPdY3.jpg

Napisano

Kolejny domek. Mam wrażenie, że ostatnio depresyjne sceny mi wychodzą :)

 

 

 

06Pmini.jpg

 

Pozdrawiam!

 

Edit:

@seba@ - dzięki, hdri + vray sun.

Faktycznie, za niskie tło :)

Edytowane przez grubas

Napisano

grubas: bardzo fajne, czym świecone? Te drzewka na trzecim planie zrobiłbym wyższe :)

 

Pozdrawiam!

Napisano

ostatnio moda na rigshoty to też sobie testuje

test6.jpg

EDIT:

jeszcze druga wersja w zimnych kolorach

test7.jpg

Edytowane przez Thunder

Napisano

bardzo ładnie, naprawdę wygląda super swrsc

 

Odemnie tylko kilka detali:

Lampa sufitowa nadstołem dziwnie przy suficie wygląda, jakby lewitowała

Przydałoby się książki z lewej strony przesunąć do kadru troszeczkę żeby takie ucięte nie były

metal stolika wyszedł niebieski, tak samo sofy, za bardzo niebieski

w tle na schodach to niebieskie to jest okno? lustro? obraz? mocna tinta niebieska am jest więc chyba okno, dziwną ekspozycje ma, nie da się go jednoznacznie określić co to jest.

Napisano

hej, wrzucam render nad ktorym dzisiaj siedzialem, i myslalem jak to zrobic zeby chociaz troche przypominal nowe renderki visiona3d, ktory znowu pokazal ze malo umiem :P autko od evermotion a tlo i hdrka od myHDRI. Co sadzicie, co jest zle i niedobrze?

 

7bj3.jpg

Napisano

no auto napewno za bardzo odbija

 

E: tak lopatologicznie :)

 

rgz39d.jpg

Edytowane przez plasti

Napisano

cień zbyt jasny. pod autem spoko, ale ogólnie, powinien być znacznie ciemniejszy. sama bryka chyba za to niedoświetlona. plasti ma rację z odbiciami. do tego wygląda jakby zbaczał z pasa ruchu, nie jest równolegle ustawiony do linii ciągłej. szyby nie przypominają szkła, brakuje na nich wyraźnych refleksów. po za tymi drobiazgami, bardzo ładnie!

Napisano

Dziekuje, wszystko postaram sie poprawic i wzuce do oceny. Jeszcze zauwazylem ze mam hdrke na odwrot bo zolte linie odbijaja sie po lewej a nie prawej :)

Napisano

Te modeliki przypominają mi szare i ponure lata dziewięćdziesiąte.

Napisano

Na tle meblościanki i wytartego parkietu prezentowałyby się znacznie lepiej;) //OFFTOP END

Napisano

Cześć,

W wolnych chwilach staram się poznawać Corona renderer, kilka pierwszych test renderów poniżej:

dP7colP.jpg

 

YXZFYbi.jpg

 

IgBWR99.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano
Cześć,

W wolnych chwilach staram się poznawać Corona renderer, kilka pierwszych test renderów poniżej:

...

 

pierwszy i trzeci bardzo fajne. to sa czyste rendery czy jest tam jakies postpro?

mozesz napisac jakie czasy i na jakim sprzecie.

Napisano
pierwszy i trzeci bardzo fajne. to sa czyste rendery czy jest tam jakies postpro?

mozesz napisac jakie czasy i na jakim sprzecie.

Dzięki! Jedyne postpro jakie było to zmniejszanie i wyostrzenie a także wklejanie tła w oknie w 2 renderze.

Czasy średnio po 40min do godziny na render. Sprzęt to podkrecony i7 4.9ghz i 32gb ramu

Napisano

@jamnique dla mnie czad chociaż nie wiem co to:)

 

ode mnie dwa małe teściki

 

mmo3.jpgmmo3.jpg

 

2kve.jpg

Napisano
@jamnique dla mnie czad chociaż nie wiem co to:)

 

Model 3d kartonowego modelu statku kosmicznego ;] Dzięki. A tym razem kostka z Hellraisera w wersji Made In China.

 

nh3a.png

Edytowane przez jamnique

Napisano

Ostatni bardzo fajny. Przydałby się szerszy kadr w 2,39:1 (więcej miejsca przed i za autem) to wyglądabłoby jak pościg z filmu akcji.

Napisano

@Tamyl91 ten sam blad co Berger zrobiles, auto skreca a droga rozmyta na wprost, bardzo slabo to wyglada. i kolo kreci sie chyba za szybko bo prawie nie widac felgi.

Napisano

Render nocny - test. Może być, co myślicie?

 

k9gx.jpg

 

i jeszcze druga wersja:

 

jn4z.jpg

 

Pozdrawiam

Seba

Edytowane przez @seba@

Napisano

@seba@ wszystko miodzio, mam tylko wrażenie, że ten deszcz wyszedł 'słabo' wygląda trochę jakbyś nałożył szraf w fotoszopie, nie mówię, że to źle ale ja bym jeszcze pokombinował nad tym. No i chyba też bezchmurne niebo trochę nie pasuje do klimatu deszczowego, to tyle co mógłbym się przyczepić :)

Napisano

seba, super to wygląda. blada plama po lewej stronie i te żółte światła trochę przysłaniają budynek

Napisano

kellyq te lwy pod taboretem to polymodeling ? ile ci sie zeszlo ? poka siate :D

 

09121986 troszeczke roznia sie te twoje lodki od oryginalu ale to szczegol... Wszystko jakies takie blyszczaco-plastikowe, za to render bardzo mi sie podoba, ladne swiatelko, klimatyczny:) No i aberacja taka ze nie wiedzialem czy mam zakladac anaglify bo zaczales sie zastanawiac czy to moze 3d w 3d

Napisano

@Pawelkos - nie miało wyjść tak samo jak oryginale :) błyszcząco plastikowe fakt , chciałem się spróbować z taką produkcją żeby było bajkowo ale z abberacja przesadziłem :D mam tak że często za mocno zajeżdżam przy postprodukcji ale cały czas staram się oduczyć tego procederu :D

Pełny post tutaj - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=89914

Dzięki za koment :)

Napisano

Pionix, a bez włączonych spotów nie wyglądałoby ciekawiej? Ten cień wazy po lewej na początku trochę mnie zmieszał :)

 

Od siebie daję mały test chromu na moim robo-zegarze :) Planuję zwiększyć refl., bo na razie wygląda to na stal.

 

sxpk.jpg

Napisano

Czesc, po chyba 4 latach nieobecności wracam do 3D, i na początek żeby w ogóle cokolwiek sobie przypomnieć stworzylem taki renderek. Pozdrawiam i witam ponownie :)

 

MicInc - to jakiś szczegół większego interiora? Ładnie się prezentuje.

 

qOsU8Dm.jpg

Napisano

Dzięki. Tak, to część interiora. Niedawno wrzuciłem kilka wizek na finished. To i jeszcze łazienkę i biurowiec.

 

Coś mocno poszarpany ten kindle :)

Edytowane przez MicInc

Napisano

MicInc - ładny DOF :)

DraB - poszarpało ci kindla ;) Deski chyba zbyt małe. Czym świecone?

 

Ode mnie kolejny render z prezentacją mebli. Uwagi i opinie mile widziane.

577635ed2dbd09fa.jpg

Napisano

pionix - można by na moje oko troche solidniejsze cienie na dywanie zrobić żeby meble bardziej "solidnie" stały. I trochę dziwnie wygląda jak odbicia, na przykład na szafce po prawej, ciągną się takie same przez czarny materiał i szkło szyby (chyba można trochę reflection odpuscic na szybach).

 

Co do Kindla to faktycznie go trochę poszarpało, odpaliłem jeszcze PSa żeby coś zaradzić i chyba troszkę lepiej wyglada teraz (http://i.imgur.com/nprl52g.jpg). Światło bardzo proste, jeden vray light z prawej i jeden u góry skierowany pod kątem w stronę "sufitu" żeby ładnie doświetlał odbiciem.

Napisano

Witam. Taki szybki test pierścionka. Jak waszym zdaniem to wygląda? Czy powinienem np oświetlać biżuterię HDRI czy tylko vray lightami?

 

[ATTACH=CONFIG]91449[/ATTACH]

Napisano

Parę nowych modeli powstających w Chocofurze. Rendery to po prostu screeny z viewportu, czas renderowania to 15 - 20 sekund na 500 sampli (Gtx Titan).

 

7ax5.jpg

 

axl5.jpg

 

v760.jpg

 

ltkc.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności