Napisano 4 Czerwiec 201311 l Ja bym dał B. Tylko troche dziwnie to wygląda bo wszystko jest zblurowane jakbyś z dof'em nie trafił.
Napisano 4 Czerwiec 201311 l Sroka delikatnie obniż recive GI na trawie i cień będzie od razu lepszy... Ja dalej domki robię, kolejny... Edytowane 4 Czerwiec 201311 l przez @seba@
Napisano 6 Czerwiec 201311 l Robocik, którego mam zamiar jakoś zanimować, tylko jeszcze nie wiem jak ;)
Napisano 10 Czerwiec 201311 l Kolejny domek. Mam wrażenie, że ostatnio depresyjne sceny mi wychodzą :) Pozdrawiam! Edit: @seba@ - dzięki, hdri + vray sun. Faktycznie, za niskie tło :) Edytowane 10 Czerwiec 201311 l przez grubas
Napisano 10 Czerwiec 201311 l grubas: bardzo fajne, czym świecone? Te drzewka na trzecim planie zrobiłbym wyższe :) Pozdrawiam!
Napisano 11 Czerwiec 201311 l ostatnio moda na rigshoty to też sobie testuje EDIT: jeszcze druga wersja w zimnych kolorach Edytowane 12 Czerwiec 201311 l przez Thunder
Napisano 12 Czerwiec 201311 l bardzo ładnie, naprawdę wygląda super swrsc Odemnie tylko kilka detali: Lampa sufitowa nadstołem dziwnie przy suficie wygląda, jakby lewitowała Przydałoby się książki z lewej strony przesunąć do kadru troszeczkę żeby takie ucięte nie były metal stolika wyszedł niebieski, tak samo sofy, za bardzo niebieski w tle na schodach to niebieskie to jest okno? lustro? obraz? mocna tinta niebieska am jest więc chyba okno, dziwną ekspozycje ma, nie da się go jednoznacznie określić co to jest.
Napisano 15 Czerwiec 201311 l hej, wrzucam render nad ktorym dzisiaj siedzialem, i myslalem jak to zrobic zeby chociaz troche przypominal nowe renderki visiona3d, ktory znowu pokazal ze malo umiem :P autko od evermotion a tlo i hdrka od myHDRI. Co sadzicie, co jest zle i niedobrze?
Napisano 15 Czerwiec 201311 l no auto napewno za bardzo odbija E: tak lopatologicznie :) Edytowane 15 Czerwiec 201311 l przez plasti
Napisano 15 Czerwiec 201311 l cień zbyt jasny. pod autem spoko, ale ogólnie, powinien być znacznie ciemniejszy. sama bryka chyba za to niedoświetlona. plasti ma rację z odbiciami. do tego wygląda jakby zbaczał z pasa ruchu, nie jest równolegle ustawiony do linii ciągłej. szyby nie przypominają szkła, brakuje na nich wyraźnych refleksów. po za tymi drobiazgami, bardzo ładnie!
Napisano 15 Czerwiec 201311 l Dziekuje, wszystko postaram sie poprawic i wzuce do oceny. Jeszcze zauwazylem ze mam hdrke na odwrot bo zolte linie odbijaja sie po lewej a nie prawej :)
Napisano 17 Czerwiec 201311 l WIP - Klatka z animacji , test wszystkiego -brak blurra na szkle jeszcze
Napisano 17 Czerwiec 201311 l Na tle meblościanki i wytartego parkietu prezentowałyby się znacznie lepiej;) //OFFTOP END
Napisano 18 Czerwiec 201311 l Cześć, W wolnych chwilach staram się poznawać Corona renderer, kilka pierwszych test renderów poniżej: Pozdrawiam
Napisano 19 Czerwiec 201311 l Cześć, W wolnych chwilach staram się poznawać Corona renderer, kilka pierwszych test renderów poniżej: ... pierwszy i trzeci bardzo fajne. to sa czyste rendery czy jest tam jakies postpro? mozesz napisac jakie czasy i na jakim sprzecie.
Napisano 20 Czerwiec 201311 l pierwszy i trzeci bardzo fajne. to sa czyste rendery czy jest tam jakies postpro? mozesz napisac jakie czasy i na jakim sprzecie. Dzięki! Jedyne postpro jakie było to zmniejszanie i wyostrzenie a także wklejanie tła w oknie w 2 renderze. Czasy średnio po 40min do godziny na render. Sprzęt to podkrecony i7 4.9ghz i 32gb ramu
Napisano 21 Czerwiec 201311 l @jamnique dla mnie czad chociaż nie wiem co to:) ode mnie dwa małe teściki
Napisano 22 Czerwiec 201311 l @jamnique dla mnie czad chociaż nie wiem co to:) Model 3d kartonowego modelu statku kosmicznego ;] Dzięki. A tym razem kostka z Hellraisera w wersji Made In China. Edytowane 25 Czerwiec 201311 l przez jamnique
Napisano 25 Czerwiec 201311 l Ostatni bardzo fajny. Przydałby się szerszy kadr w 2,39:1 (więcej miejsca przed i za autem) to wyglądabłoby jak pościg z filmu akcji.
Napisano 25 Czerwiec 201311 l @Tamyl91 ten sam blad co Berger zrobiles, auto skreca a droga rozmyta na wprost, bardzo slabo to wyglada. i kolo kreci sie chyba za szybko bo prawie nie widac felgi.
Napisano 29 Czerwiec 201311 l Lampka Jakby komuś przydał się model to możecie ściągać http://cgmtl.net/samples/Lamp_Model_(cgmtl.net).max CreativeCommons http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0) PS. Gdzie jest wątek z darmowymi modelami ? Był taki z tego co pamiętam
Napisano 8 Lipiec 201311 l Render nocny - test. Może być, co myślicie? i jeszcze druga wersja: Pozdrawiam Seba Edytowane 9 Lipiec 201311 l przez @seba@
Napisano 12 Lipiec 201311 l @seba@ wszystko miodzio, mam tylko wrażenie, że ten deszcz wyszedł 'słabo' wygląda trochę jakbyś nałożył szraf w fotoszopie, nie mówię, że to źle ale ja bym jeszcze pokombinował nad tym. No i chyba też bezchmurne niebo trochę nie pasuje do klimatu deszczowego, to tyle co mógłbym się przyczepić :)
Napisano 12 Lipiec 201311 l seba, super to wygląda. blada plama po lewej stronie i te żółte światła trochę przysłaniają budynek
Napisano 31 Lipiec 201311 l Kawałek skończonej sceny na konkurs CGmeetUP Wieczorem w finished cała scena.
Napisano 31 Lipiec 201311 l kellyq te lwy pod taboretem to polymodeling ? ile ci sie zeszlo ? poka siate :D 09121986 troszeczke roznia sie te twoje lodki od oryginalu ale to szczegol... Wszystko jakies takie blyszczaco-plastikowe, za to render bardzo mi sie podoba, ladne swiatelko, klimatyczny:) No i aberacja taka ze nie wiedzialem czy mam zakladac anaglify bo zaczales sie zastanawiac czy to moze 3d w 3d
Napisano 1 Sierpień 201311 l @Pawelkos - nie miało wyjść tak samo jak oryginale :) błyszcząco plastikowe fakt , chciałem się spróbować z taką produkcją żeby było bajkowo ale z abberacja przesadziłem :D mam tak że często za mocno zajeżdżam przy postprodukcji ale cały czas staram się oduczyć tego procederu :D Pełny post tutaj - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=89914 Dzięki za koment :)
Napisano 17 Sierpień 201311 l Pionix, a bez włączonych spotów nie wyglądałoby ciekawiej? Ten cień wazy po lewej na początku trochę mnie zmieszał :) Od siebie daję mały test chromu na moim robo-zegarze :) Planuję zwiększyć refl., bo na razie wygląda to na stal.
Napisano 18 Sierpień 201311 l Czesc, po chyba 4 latach nieobecności wracam do 3D, i na początek żeby w ogóle cokolwiek sobie przypomnieć stworzylem taki renderek. Pozdrawiam i witam ponownie :) MicInc - to jakiś szczegół większego interiora? Ładnie się prezentuje.
Napisano 18 Sierpień 201311 l Dzięki. Tak, to część interiora. Niedawno wrzuciłem kilka wizek na finished. To i jeszcze łazienkę i biurowiec. Coś mocno poszarpany ten kindle :) Edytowane 18 Sierpień 201311 l przez MicInc
Napisano 21 Sierpień 201311 l MicInc - ładny DOF :) DraB - poszarpało ci kindla ;) Deski chyba zbyt małe. Czym świecone? Ode mnie kolejny render z prezentacją mebli. Uwagi i opinie mile widziane.
Napisano 21 Sierpień 201311 l pionix - można by na moje oko troche solidniejsze cienie na dywanie zrobić żeby meble bardziej "solidnie" stały. I trochę dziwnie wygląda jak odbicia, na przykład na szafce po prawej, ciągną się takie same przez czarny materiał i szkło szyby (chyba można trochę reflection odpuscic na szybach). Co do Kindla to faktycznie go trochę poszarpało, odpaliłem jeszcze PSa żeby coś zaradzić i chyba troszkę lepiej wyglada teraz (http://i.imgur.com/nprl52g.jpg). Światło bardzo proste, jeden vray light z prawej i jeden u góry skierowany pod kątem w stronę "sufitu" żeby ładnie doświetlał odbiciem.
Napisano 22 Sierpień 201311 l Witam. Taki szybki test pierścionka. Jak waszym zdaniem to wygląda? Czy powinienem np oświetlać biżuterię HDRI czy tylko vray lightami? [ATTACH=CONFIG]91449[/ATTACH]
Napisano 2 Wrzesień 201311 l Parę nowych modeli powstających w Chocofurze. Rendery to po prostu screeny z viewportu, czas renderowania to 15 - 20 sekund na 500 sampli (Gtx Titan).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto