Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Chciałbym zaprezentować rzeczy nad którymi ostatnio pracowałem. Całość została przygotowana jako portfolio i zajęło mi to trochę czasu. Cieszę się, że w końcu udało się to wszystko zebrać i pokazać publicznie :)

 

amon.jpg

 

 

amon01.jpg

 

amon02.jpg

Założeniem tego modelu był realizm :) oraz zrobienie z jednego hiresa obiektu pod render jak i lowresa do gry.

W trakcie urodził się pomysł zrobienia jakiejś testowej animacji z nim w roli głownej. Zaanimował go mój dobry znajomy Dominik Gruca (triku). Model Glocka 19 wykonał mój brat Michał (saso). Jest on również odpowiedzialny za tło na pierwszym screenie oraz za lowresa.

Wracając do animacji to całość powstała na szybko. Jest spooooro niedoróbek ale jak pisałem to jest test - zależało nam tylko na przetarciu szlaku w kilku kwestiach. Następna rzecz będzie bardziej odpicowana ( mam nadzieje ;p )

 

Link do animacji (21MB):

http://www.handmadepixel.com/images/portfolio_personal/concept_1/AmonAnim.mov

 

Następny obiekt jest najstarszy z prezentowanych(cos kolo roku) ale pomyślałem, że może wartało by go zaprezentować.

 

bullit.jpg

 

Kolejny obiekt. Lord - miał być przerażający i miał to być rycerz. Z ciekawostek to poycount ma kolo 70 mln trójkątów. Całość powstała w kawałkach w ZB 2.0. ale wersja 3.0 i subtoole pozwoliły mi go złożyć do kupy. Lowresik wip.

 

lord.jpg

 

Ostatni obiekt to wizja mojego przyjaciela Bartka Gawła. Pojechana i to ostro :)

Ale tak miało być :)

 

monsta.jpg

 

monstaconcept.jpg

 

Jak juz pisałem całość stanowi część portfolio. Jeśli podobało się wam to co prezentuję to zapraszam po trochę więcej na naszą stronę:

 

http://www.handmadepixel.com

 

Jest to witryna którą zarządzamy razem z Michałem i aktualnie szukamy ciekawych projektów do których moglibyśmy dołączyć jako freelancerzy :D

 

Mam nadzieje ze tym globalnym wrzutem nie złamałem zasad publikacji w galerii.

 

 

Pozdrawiam

paszczak vel Paweł Libiszewski ;)

  • Odpowiedzi 102
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

noooo, lubie takie wejscia smoka w wykonaniu nowych userow, ostro pojechales :)

 

duze dobre jak to mowia, gdzies Ty sie chowal kolego?

 

EDIT: oh Panie, wybacz... musialem zerknac na stronke zeby wiedziec jaki wielki czlowiek zapostaowal :) milo Cie widziec na max3d.pl! ...hm mowilem Ci kiedys na gg ze jestes master od zB w tym kraju hehe, duzo sie niepomylilem.

 

btw, powodzenia ze stronka www itd.

 

czolem

pionier

Napisano

Pamiętam Twoje stare prace z f3d :), muszę przyznać że bytowanie z ludźmi potrafiącymi latać bardzo pozytywnie wpłynęło ;).

 

Modele słodziutkie oczywiście, bardzo fajnie wypieszczone. Jak miałbym marudzić to pewnie trochę na tekstury i ten render pierwszy, jak na mój gust trochę odstają. Przy czym jakby nie było- świetna robota.

 

No i super że wpadłeś na maxiaka.

 

Pozdrawiam,

Napisano

Co tu dużo gadać- świetna rzecz. Masz wymiatający modeling i tu jesteś prawie bogiem, za to czepiłbym się pierwszego renderu który trochę "nie teges". Raz że światło leży i kwiczy a dwa- wygląda jakbyś chciał za dużo rzeczy tam ugrać przez co trudno skupić uwagę na jednym. Za duża różnica poziomów między tłem, światłem i otoczeniem a główną postacią.

Napisano

Dziekuje wszystkim za mile slowa. Ciesze sie, ze prace wam leza.

 

Pionier: Zarumienilem sie ;). Musze cie kiedys scignac na gg bo dawnooo nie gadalismy.

 

Gotham: haha paradoksalnie zeby zaczac robic rzeczy z ktorych jestem zadowolony musialem odejsc z pcfu :).

cieszy mnie, ze ci sie czesc podoba bo zawsze byles wymagajacym obserwatorem.

 

RK: Tak - swiadom jestem niedociagniec rendera. Jednak stiwerdzilismy z Michalem ze przydal by sie jakis renderek do kolekcji.Michal myknal w jeden wieczor model tla i texturki a ja w drugi podmalowalem takiego renderka. Fast and Furious. Mielismy na to tylko 2 wieczory wiec jestem zadowolony z efektu. Nastepne rzeczy beda bardziej dopracowane w dziedzinach ktore teraz potraktowalismy po macoszemu (textury, swiatla, rendering itd). A skoro o tym mowa to..

 

Tomala: 70 mln to calosc ale rozbilem go na czesci i robilem po kawalkach. Pozatym to nie byla kwestia kompa. Zb 2 ma swoje limity. 5.5 mln to jest realny limit tego softu. Z tego co pamietam bierze tylko 1 gb z ramu bez wzgledu na to ile go masz. Proc dopala ale nie az tak. Grafa nie robi roznicy-mam quadro a moglbym miec gf serie np4. zb3ka to juz inna jazda, jednak te obiekty maja z pol roku i wiecej (z roznych wzgledow przeciagnela sie "publikacja") i wszystko powstalo w 2ce.

Pierwotnym targetem Lorda bylo zrobienie kozackiego modelu do gry na Uengine. Max polycount jednego z kawalkow to 4mln wiec juz sie robi przyjemniej. Zrobienie screenow HP przestalo byc problemem po wyjsciu zb 3. Subtoole uratowaly mnie przed displacementem czy innym normalem :).

Reasumujac - lubie dlubac :).

 

Nielot007:

"modeliki wyczepiste a tym--> http://www.handmadepixel.com/images/.../Culturist.jpg mnie normalnie zabiles !!"

dzieki. pracka stara bo ma ponad 2 lata ale mam do niej sentyment :).

jesli idzie o siatki to prosze cie bardzo:

Napisano

Witam wszystkich oglądających i komentujących.

 

To jest Mój pierwszy post tutaj ale zanosi się, że nie ostatni :D Jako, że przyczyniłem się po części do powstania tych prac niech i mnie będzie wolno podziękować za wszystkie komentarze. Paweł powiedział już właściwie wszystko. Ze swojej strony dodam, że jestem mile zaskoczony tak pozytywnym odzewem i nie spodziewałem się, że prace będą sie aż tak podobać. Mnie już się tak opatrzyły, że ciężko było mi spojrzeć na nie świeżym okiem. O ich ocenianiu nawet nie wspomnę :) Wystawiliśmy też pierwszy render na cgtalku i jak na razie jest chyba całkiem nieźle (cztery gwiazdki). Zapraszam na naszą stronę.

 

Pozdrawiam

Michał Libiszewski - saso

Napisano

dzieki panowie ;)

 

Morbid Karbid: cos w tym jest ale chcialem aby portfolio bylo zroznicowane. Chcialem zeby byl przyklad realizmu, fantasy, anatomii i mechaniki.

Cieszy mnie to, ze obiekty te nie wydaja ci sie groteskowe- jest tak jak piszesz- latwo o takie przegiecie i zrobienie z czegos co jest straszne czegos smiesznego. Tworzac zwlaszcza Lorda mialem takie odczucie, ze bardzo balansuje na granicy "poznego rokokoko". Jednak z opini ludzi wynika, ze udalo sie trafic w sedno tej postaci i pokazac ze jest to przerazajaca persona.

Wydaje mi sie ze wlasnie to jest najtrudniejsza strona modelowania organicznego. Tchnienie zycia w model. Ucze sie tego juz kilka lat :).




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności