Paszczak1 Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 Witam Chciałbym zaprezentować rzeczy nad którymi ostatnio pracowałem. Całość została przygotowana jako portfolio i zajęło mi to trochę czasu. Cieszę się, że w końcu udało się to wszystko zebrać i pokazać publicznie :) Założeniem tego modelu był realizm :) oraz zrobienie z jednego hiresa obiektu pod render jak i lowresa do gry. W trakcie urodził się pomysł zrobienia jakiejś testowej animacji z nim w roli głownej. Zaanimował go mój dobry znajomy Dominik Gruca (triku). Model Glocka 19 wykonał mój brat Michał (saso). Jest on również odpowiedzialny za tło na pierwszym screenie oraz za lowresa. Wracając do animacji to całość powstała na szybko. Jest spooooro niedoróbek ale jak pisałem to jest test - zależało nam tylko na przetarciu szlaku w kilku kwestiach. Następna rzecz będzie bardziej odpicowana ( mam nadzieje ;p ) Link do animacji (21MB): http://www.handmadepixel.com/images/portfolio_personal/concept_1/AmonAnim.mov Następny obiekt jest najstarszy z prezentowanych(cos kolo roku) ale pomyślałem, że może wartało by go zaprezentować. Kolejny obiekt. Lord - miał być przerażający i miał to być rycerz. Z ciekawostek to poycount ma kolo 70 mln trójkątów. Całość powstała w kawałkach w ZB 2.0. ale wersja 3.0 i subtoole pozwoliły mi go złożyć do kupy. Lowresik wip. Ostatni obiekt to wizja mojego przyjaciela Bartka Gawła. Pojechana i to ostro :) Ale tak miało być :) Jak juz pisałem całość stanowi część portfolio. Jeśli podobało się wam to co prezentuję to zapraszam po trochę więcej na naszą stronę: http://www.handmadepixel.com Jest to witryna którą zarządzamy razem z Michałem i aktualnie szukamy ciekawych projektów do których moglibyśmy dołączyć jako freelancerzy :D Mam nadzieje ze tym globalnym wrzutem nie złamałem zasad publikacji w galerii. Pozdrawiam paszczak vel Paweł Libiszewski ;)
Pionier Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 noooo, lubie takie wejscia smoka w wykonaniu nowych userow, ostro pojechales :) duze dobre jak to mowia, gdzies Ty sie chowal kolego? EDIT: oh Panie, wybacz... musialem zerknac na stronke zeby wiedziec jaki wielki czlowiek zapostaowal :) milo Cie widziec na max3d.pl! ...hm mowilem Ci kiedys na gg ze jestes master od zB w tym kraju hehe, duzo sie niepomylilem. btw, powodzenia ze stronka www itd. czolem pionier
Tomala Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 Holy shit! Dobre to to. Co Ty masz za sprzęt że 70mln poly uradził.
Gotham Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Pamiętam Twoje stare prace z f3d :), muszę przyznać że bytowanie z ludźmi potrafiącymi latać bardzo pozytywnie wpłynęło ;). Modele słodziutkie oczywiście, bardzo fajnie wypieszczone. Jak miałbym marudzić to pewnie trochę na tekstury i ten render pierwszy, jak na mój gust trochę odstają. Przy czym jakby nie było- świetna robota. No i super że wpadłeś na maxiaka. Pozdrawiam,
RK Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Co tu dużo gadać- świetna rzecz. Masz wymiatający modeling i tu jesteś prawie bogiem, za to czepiłbym się pierwszego renderu który trochę "nie teges". Raz że światło leży i kwiczy a dwa- wygląda jakbyś chciał za dużo rzeczy tam ugrać przez co trudno skupić uwagę na jednym. Za duża różnica poziomów między tłem, światłem i otoczeniem a główną postacią.
Zbychowaty Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Ten mały, karłowaty w "zbroi" rządzi:D
Homa Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 raaaaany (!!!), ale cuda :) gratuluję skila! dwa ostatnie przyjemniaczki rozbrajają... brawo ! ! !
deha21 Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 OMG! Wypas :) Pierwszy raz widzę tak super duper luper extra dobre modele :)
SUPER_OkO Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 ze sie tak wyraze, o ja pitole i w trabe jeza. Bana mu dac, niech nie doluje ludzi.
briz Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Super modele, ale pewnie tu już o tym wiesz :D
zeet Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Świetne modele. Idę wywalić swój twardy dysk na śmietnik i zaczynam od początku :)
Hindus Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Świetna robota i prawdziwe wejscie na forum - frontpage !!
Loki Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 hehe wczoraj w nocy jak ogladalem te prace, wlasnie sie zastanawialem czemu jeszcze nei ma na frontpage :) i juz jest, gratuluje i pozdrawiam
nielot007 Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Witam!! i co ja moge powiedziec ? czas zaczac sie na serio brac do roboty bo widze ze cienki jestem !! modeliki wyczepiste a tym--> http://www.handmadepixel.com/images/portfolio_personal/concept_5/Culturist.jpg mnie normalnie zabiles !! pytanie--> moglbys pokazac modele bazowe ? siatki itp. itd. ? pozdro
Morbid Karbid Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 bardzo fajne projekty. Nie są tandetne, o co łatwo w tych megaszczegółowych modelach. Ale w scenie z murzynem to już takim standardzikiem zajechałeś :)
Gość User190 Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Wyczesane modele i pomysły. Gratuluję!!
kannu Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 serwus :) wypasik. Po prostu WYPASIK :) ! pozdrawiam i życze powodzenia :)
Polg Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Piekne prace , gratulacje!! Widze ze zbrush rzadzi :)
mrkrzysiek Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 super modele, super detal, brawo za umiejętności
SoAd Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Dołączam się do ludzi leżących na ziemi :P
-=S3B=- Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Masakra!!! Na takie pracki to mozna popatrzec... Modeling pierwsza klasa.
Innos Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Rispekt. Widzę że dłuuuga droga przede mną. Pracki śliczne!
ETA Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Nic tylko gratulowac, modele świetne, szczególnie ten ostatni przypadł mi do gustu :)
serratus Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Wow ! Modeling jest tak dobry, że daje ostrego kopa do pracy ! Tylko gratulować !
Paszczak1 Napisano 23 Październik 2007 Autor Napisano 23 Październik 2007 Dziekuje wszystkim za mile slowa. Ciesze sie, ze prace wam leza. Pionier: Zarumienilem sie ;). Musze cie kiedys scignac na gg bo dawnooo nie gadalismy. Gotham: haha paradoksalnie zeby zaczac robic rzeczy z ktorych jestem zadowolony musialem odejsc z pcfu :). cieszy mnie, ze ci sie czesc podoba bo zawsze byles wymagajacym obserwatorem. RK: Tak - swiadom jestem niedociagniec rendera. Jednak stiwerdzilismy z Michalem ze przydal by sie jakis renderek do kolekcji.Michal myknal w jeden wieczor model tla i texturki a ja w drugi podmalowalem takiego renderka. Fast and Furious. Mielismy na to tylko 2 wieczory wiec jestem zadowolony z efektu. Nastepne rzeczy beda bardziej dopracowane w dziedzinach ktore teraz potraktowalismy po macoszemu (textury, swiatla, rendering itd). A skoro o tym mowa to.. Tomala: 70 mln to calosc ale rozbilem go na czesci i robilem po kawalkach. Pozatym to nie byla kwestia kompa. Zb 2 ma swoje limity. 5.5 mln to jest realny limit tego softu. Z tego co pamietam bierze tylko 1 gb z ramu bez wzgledu na to ile go masz. Proc dopala ale nie az tak. Grafa nie robi roznicy-mam quadro a moglbym miec gf serie np4. zb3ka to juz inna jazda, jednak te obiekty maja z pol roku i wiecej (z roznych wzgledow przeciagnela sie "publikacja") i wszystko powstalo w 2ce. Pierwotnym targetem Lorda bylo zrobienie kozackiego modelu do gry na Uengine. Max polycount jednego z kawalkow to 4mln wiec juz sie robi przyjemniej. Zrobienie screenow HP przestalo byc problemem po wyjsciu zb 3. Subtoole uratowaly mnie przed displacementem czy innym normalem :). Reasumujac - lubie dlubac :). Nielot007: "modeliki wyczepiste a tym--> http://www.handmadepixel.com/images/.../Culturist.jpg mnie normalnie zabiles !!" dzieki. pracka stara bo ma ponad 2 lata ale mam do niej sentyment :). jesli idzie o siatki to prosze cie bardzo:
Georgas Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 rewelacja :) gratuluję umiejętności i witamy na forum ;)
AGmakonts Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 nie wiem nawet co powiedzieć.......
-hpx- Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Nie no po prostu cudowne. Bardzo fajna 1 scenka szczególnie :)
Orangegraphics Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 chylę czoła i gratuluje umiejętności modelowania
chveti Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 huh nic więcej do powiedzenia. pozamiatane. ostatni gasi światło!
Hatred Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 ladne paszczak ladne wreszcie to urodziles bo myslalem ze trzeba ci bedzie sila brzucha rozcinac, bigup i nie pij duzo :P
sartr Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 heheh to teraz juz wiem co robiles zamiast sie isc z nami upodlic:) dales rade, pozdro
saso Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Witam wszystkich oglądających i komentujących. To jest Mój pierwszy post tutaj ale zanosi się, że nie ostatni :D Jako, że przyczyniłem się po części do powstania tych prac niech i mnie będzie wolno podziękować za wszystkie komentarze. Paweł powiedział już właściwie wszystko. Ze swojej strony dodam, że jestem mile zaskoczony tak pozytywnym odzewem i nie spodziewałem się, że prace będą sie aż tak podobać. Mnie już się tak opatrzyły, że ciężko było mi spojrzeć na nie świeżym okiem. O ich ocenianiu nawet nie wspomnę :) Wystawiliśmy też pierwszy render na cgtalku i jak na razie jest chyba całkiem nieźle (cztery gwiazdki). Zapraszam na naszą stronę. Pozdrawiam Michał Libiszewski - saso
Dziadek Stal Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Hoho. Daja rade pracki. Rozgladacie sie tym za robota tylko w grach czy ogolnie w branzy 3D ? Ile czasu schodzi przecietnie na model? salut Dziadek Stal
Paszczak1 Napisano 23 Październik 2007 Autor Napisano 23 Październik 2007 dzieki panowie ;) Morbid Karbid: cos w tym jest ale chcialem aby portfolio bylo zroznicowane. Chcialem zeby byl przyklad realizmu, fantasy, anatomii i mechaniki. Cieszy mnie to, ze obiekty te nie wydaja ci sie groteskowe- jest tak jak piszesz- latwo o takie przegiecie i zrobienie z czegos co jest straszne czegos smiesznego. Tworzac zwlaszcza Lorda mialem takie odczucie, ze bardzo balansuje na granicy "poznego rokokoko". Jednak z opini ludzi wynika, ze udalo sie trafic w sedno tej postaci i pokazac ze jest to przerazajaca persona. Wydaje mi sie ze wlasnie to jest najtrudniejsza strona modelowania organicznego. Tchnienie zycia w model. Ucze sie tego juz kilka lat :).
hkropinski Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 te modele... szczęka opada... niestety dawno takiej organiki na forum nie widziałem... mają ducha:D
Rekomendowane odpowiedzi