Napisano 14 Sierpień 201311 l Kilka godzin temu w internecie pojawił się nowy cinematic The Witcher 3: Wild Hunt - Killing Monsters Cinematic Trailer. Za film odpowiedzialne jest studio Platige Image. Pełna treść: The Witcher 3: Wild Hunt - Killing Monsters Cinematic Trailer
Napisano 14 Sierpień 201311 l szału nie ma, staniki nie latają dupy nie urywa... ;) nie no... pięknie wyrenderowane :) szacuneczek :) jest na czym oko zawiesić :)
Napisano 14 Sierpień 201311 l nie ma tosterow? :D gratuluje chyba najlepiej wygladajacego cinematiku jak do tej pory (:
Napisano 14 Sierpień 201311 l świetna robota! Mnie bardzo się podoba, w szczególności te closeup shoty z płynąca krwią. Teraz tylko zostało czekać na giere!
Napisano 14 Sierpień 201311 l Zupełnie subiektywnie bardziej podobał mi się ten starszy trailer ze statkiem, bo mniej to było realistyczne, bardziej stylizowane. Ten film też jest jednak dobry. Może za mało powiedziane. Wykonanie jest na bardzo wysokim poziomie, jest fajny klimat. Na pewno zachęca do sięgnięcia po grę (tylko musiałbym najpierw zagrać we wcześniejsze części). Gratulacje dla całego zespołu. Pewnie wpadną Wam za to (zupełnie zasłużenie) jakieś nagrody branżowe.
Napisano 14 Sierpień 201311 l ochy i achy, światna robota. Pięknie dobrana paleta kolorów i kompozycja. Ze smakiem zbudowany otoczenie.
Napisano 14 Sierpień 201311 l Szczena mi opadła i do teraz nie mogę jej pozbierać! Tak samo jak rise - łzy w oczach :) Piękna robota!
Napisano 14 Sierpień 201311 l Z całej sagi tylko ta scena zapadła mi w pamięć. Tylko że w książce było więcej sieczki, wulgaryzmów i nieuzasadnionej agresji. W tej ekranizacji wszystko jest pokazane bardzo taktownie i ze smakiem. Do tego ta przemowa moralna. Powinno być PG13 jak nic.
Napisano 14 Sierpień 201311 l Kapitalne. Świetne swojskie otoczenie i paleta, jak już pisano. No i A. B. Curuś na dokładkę;) Edytowane 14 Sierpień 201311 l przez Faun
Napisano 14 Sierpień 201311 l Wow, ale jakosc! Szok. ps. Co sie stalo z drugim jezdzcem? Edytowane 14 Sierpień 201311 l przez Traitor
Napisano 14 Sierpień 201311 l Łosz ty. Jakością pojechali. Krajobraz prześliczny i bliski. Nie mogę się doczekać trójeczki. W między czasie trzeba dokończyć 2. Nie żebym psioczył, ale czy tylko mi lekko animacje postaci nie pasują ? Chociaż mają swój urok :p
Napisano 14 Sierpień 201311 l Świetne jak zwykle. Jedna rzecz, on tak ciacha tym nożem, a krwi na nożu brak.
Napisano 14 Sierpień 201311 l Ten koleś, który zostaje powieszony to mistrzostwo świata. Świetna robota.
Napisano 14 Sierpień 201311 l Premiera była oryginalnie celowana na wieczór, więc nas tu w zespole zaskoczyło trochę. Pojawi się pewnie parę dokładniejszych informacji jak Nes dotrze do forum. Prowadzącym projektu był Grzesiek Kukuś ( Nes ) , za plastykę odpowiadał Maciek Jackiewicz, w końcówce przez chwilę projekt pilotował też Staszek Marek. Produkowała w ostrych warunkach Marta Staniszewska. Myślę, że Nes wrzuci niedługo więcej informacji o zespole i technologii. Ja już byłem tylko reżyserkiem w szaliczku i hipsterskich trampkach i mógłbym kogoś opuścić a każda z osób w zespole zasługuje na duże brawa. To był piekielnie wymagający projekt. Może najtrudniejszy z tych które robilismy. Historyjka jest kameralna, mocno osadzona na postaciach. To powrót do źródeł "Wiedźmina" i robienie takich filmów w CG jest trudniejsze niż skomplikowane sceny akcji. Warto dorzucić, że w trakcie tego projektu przestawialiśmy pipeline renderingu na inne tory. ( Z v-raya na Arnolda ) a to też wygenerowało sporo niespodzianek. Od strony CDP duży wpływ na ostateczny efekt miał Adam Badowski z Pawłem Mielniczukiem i teamem literackim . Na nich też powinny spłynąć pochwały . t. PS. W ramach ciekawostki link do polskiej wersji: Moim zdaniem wyszła całkiem spoko.
Napisano 14 Sierpień 201311 l szkoda że nie ma dziadka na pewno rzuciłby coś o tosterach czy tańczących budyniach ;] jeżeli chodzi o twarze to technika chyba taka sama jak w LA Noire czyli masa 3d skanów? to się nazywa dopiero wysoki poziom, szacun platige
Napisano 14 Sierpień 201311 l Skany 3D twarzy wszystkich postaci, plus masa fotografii. Poza Wiedźminem. t.
Napisano 14 Sierpień 201311 l Bardzo ładne, chociaż na statku IMO było lepiej i bardziej finezyjnie. Tam zagrała reżyseria pod muzykę, tutaj tempo mniej się podoba. Nie zmienia to faktu że CG pierwsza klasa. Co do samej gry to mam nadzieję że nie oznacza to wprowadzenia patentow z AC.
Napisano 14 Sierpień 201311 l Świetna robota! Strasznie mi się podoba to, że to wszystko jest pokazane w takiej mikro skali. Czyli problemy pojedynczych jednostek a nie wielkie armie i hordy demonów. Miejmy nadzieję, ze cała gra będzie taka :)
Napisano 14 Sierpień 201311 l Trailer naprawdę dobry, 8/10 a co :D jeśli chodzi o konstruktywna krytykę porównując ten trailer do Blizzardowych to trzeba popracować nad postaciami bo widać od razu niedociągnięcianatomiast cała sceneria idealnie zrobiona i ten ruch kamery podczas walki mega :)
Napisano 14 Sierpień 201311 l Dla mnie początek wyszedł strasznie sztucznie. Widać, że jest reżyserowany na maksa. Niby maltretują tę dziewczynę ale nic nie jest pokazane ;) Przez prawie dwie minuty się czaimy i ukrywamy brutalne momenty (markujemy kopniaki ;) ) i nagle już nam brutalność nie przeszkadza i wbijamy nóż w tętnice :P Według mnie efekt "wymierzania sprawiedliwości" byłby większy gdybyśmy zobaczyli co oni robią tej dziewczynie. Poza tym, wykon rewelacja :) Gratulacje dla całej ekipy.
Napisano 14 Sierpień 201311 l Świetna robota! Strasznie mi się podoba to, że to wszystko jest pokazane w takiej mikro skali. Czyli problemy pojedynczych jednostek a nie wielkie armie i hordy demonów. Miejmy nadzieję, ze cała gra będzie taka :) Zgadzam się. O ile stylizowane postacie z filmu na statku podobały mi się minimalnie bardziej, to klimat, fabuła tego filmu jest dużo lepsza. Bardziej do mnie trafia. @michalz00: Ciekawa uwaga odnośnie tej brutalności. Ciężko się nie zgodzić. Kurde, zrobiło mi to smaka na wiedźmina :) Szkoda, że na PS3 wciąż nie ma żadnej części. edit: Jeszcze tak rozwinę o co chodzi z tym, że przeszkadza mi tu trochę zbyt realistyczny render. Chodzi o to, że jak jest niemal realistycznie, to odbieram to jak film. I jak czasem jest jakiś moment bardziej CG, to trochę mnie to wybija z pełnego wczucia się w historię. Jak by to było bardziej stylizowane, mniej realistyczne, to chyba bardziej bym dał się zaczarować, odbierał bym cały czas jak film animowany i niedoskonałości technicznie by mi tak nie przeszkadzały. Też tak macie? Edytowane 14 Sierpień 201311 l przez mallow
Napisano 14 Sierpień 201311 l mallow: to o czym mówisz nazywa się uncanny valley i nie udało się tego przeskoczyć chyba jeszcze żadnemu cinematikowi :) Edytowane 14 Sierpień 201311 l przez MaRCuSZ
Napisano 14 Sierpień 201311 l Cinematic miażdży beret. Fenomenalnie zrobiony świat - ponury, brudny, dołujący, bardzo podobnie wyobrażałem sobie czytając sagę. Modele postaci świetne, w duży realizm to poszło - a ostatnie bliskie ujęcie dziewczyny to już całkowity real. Naprawdę to małżeństwo CDPR i PI służy obojgu wyśmienicie;) Jak dla mnie pójście w realizm to świetny pomysł. Czekam aż same gry zaczną tak wyglądać:)
Napisano 14 Sierpień 201311 l Jak był ten temat z szumem xD hehe i papropachmi i chciałeś ujęcie z slow motion i paprochami latającymi i na nie zoom to proszę jest tutaj :D
Napisano 14 Sierpień 201311 l brawo panowie! Baggins: apropo Arnolda, setupy scen odrazu powstawaly w sofcie dedykowanym pod ten renderer (Maya, Si, Houdini, przypuszczam, ze Maya) czy export wychodzil z Maxa?
Napisano 14 Sierpień 201311 l Warto dorzucić, że w trakcie tego projektu przestawialiśmy pipeline renderingu na inne tory. ( Z v-raya na Arnolda ) a to też wygenerowało sporo niespodzianek. Fajnie by było gdybyście podzielili się swoimi doświadczeniami z nowym rendererem. Trailer wyszedł genialnie, pod względem graficznym bardziej mi się podoba niż ten na statku.
Napisano 14 Sierpień 201311 l mallow: to o czym mówisz nazywa się uncanny valley i nie udało się tego przeskoczyć chyba jeszcze żadnemu animatikowi :) O widzisz, nie wiedziałem o tym. Właśnie sobie poczytałem. Interesujące. http://pl.wikipedia.org/wiki/Dolina_niesamowitości Czyli podsumowując - ekipa PI zrobiła ZBYT DOBRĄ robotę :) P.s. To samo miałem oglądając Tron: Dziedzictwo i sceny z odmłodzonym Jeffem Bridgesem. Niby to ładnie było zrobione, ale minimalne sztuczności i myślałem nie o filmie, tylko o efektach...
Napisano 14 Sierpień 201311 l Wizualnie wypas / naprawde pojechaliscie z renderem i jakoscia .... wyglada na rowni z trailerami z Digic/ Jesli cos mi nie pasuje to tylko choreografia walki ktora przypomina mi filmy akcji z hollywood , a przy takiej grze wolalbym cos wolnego i bardziej realsitycznego.. ale to juz widzimisie osobiste Gratulacja dla calego zespolu !!!
Napisano 14 Sierpień 201311 l Jesli cos mi nie pasuje to tylko choreografia walki ktora przypomina mi filmy akcji z hollywood , a przy takiej grze wolalbym cos wolnego i bardziej realsitycznego.. Jak tak patrzę na rusków z bitwy narodów to mam trochę wątpliwości co oznacza bardziej realistyczne ;)
Napisano 14 Sierpień 201311 l Za to uzda jest źle zapięta na łbie konia, brakuje naczółka,za duża przerwa na podgardlu,ze złej strony sprzączki... ...choreografia jest super :D
Napisano 14 Sierpień 201311 l Niezla robota, jak dla mnie to jeden z lepszych cinematikow w ostatnich latach, brawa dla ekipy! Wersja polska swietna, w ang cos mi te glosy nie siedza zbytnio, a moze to dlatego, ze klimat jest mocno swojski i po prostu polski jezyk tu pasuje najlepiej.
Napisano 14 Sierpień 201311 l Jesli cos mi nie pasuje to tylko choreografia walki ktora przypomina mi filmy akcji z hollywood ...choreografia jest super :D Choreografia jak z ;)
Napisano 14 Sierpień 201311 l Brawa, ogromne brawa. Render jest piękny, jak i świat + kolorystyka. Bardzo podoba mi się walka, lubię taką dynamikę i ruch kamery świetny.
Napisano 14 Sierpień 201311 l Gratsy! chyba nie ma sensu pisać, że super wygląda :) Bardzo podoba mi się dobór twarzy!
Napisano 14 Sierpień 201311 l Bardzo bardzo ładnie to wygląda, światowa najwyższa półka. Bardzo chętnie przeczytałbym troszkę informcji technicznych, szczególnie o przejściu z Vraya na arnolda, jakieś może porównanie, plusy i minusy softu.
Napisano 14 Sierpień 201311 l Prześwietne, brawa na stojąco :) Szczególnie podobała mi się walka, te ujęcia, szybkie ruchy kamery... bomba. No i dobrze, że scenka nie do końca w stylu Sapkowskiego. Inaczej to by najpierw ją zgwałcili, potem zatłukli na śmierć i dopiero po jakimś czasie Geralt nagle by się przekonał, że powinien ich wykończyć... : | I hate you Sapkowski so much... Edytowane 14 Sierpień 201311 l przez n-pigeon
Napisano 14 Sierpień 201311 l Głosy angielskiej nie siedzą bo wszystkie brzmią tak samo z offu jak narrator. W polskiej wersji dźwięk jest lepiej zmiksowany chyba.
Napisano 14 Sierpień 201311 l Autor OK. Nareszcie mam chwilę, aby coś napisać więcej. Obejrzałem na większym ekranie, no masakra. Pamiętaj, że już dawno żaden zwiastun do gry nie zrobił na mnie takiego wrażenia - chodzi o grafike i animacje. Poprzednim takim filmem chyba był cinematic Assasin's Creed Revelations z 2011 roku. Niesamowicie to Wam wyszło. Postacie postaciami, mimika świetna, ale na mnie jeszcze wrażenie zrobił krajobraz - drzewka, ziemia, detale. To większość w 3D jak rozumiem? Tutaj chyba nie oszczędzaliście sprzętu?
Napisano 14 Sierpień 201311 l peters - a propos Arnolda to ktoś inny musi się wypowiedzieć. Staszek? Adek - tak, wszystko 3D, poza rzeczami blisko horyzontu. Przy tym filmie trochę sztuka dla sztuki, ale ta scenografia będzie jeszcze wykorzystywana więc trzeba było to zrobić full 3D. Więcej może Vorek napisać, bo to jego tygodnie pracy tam widać w tle. Adam Guzowski - ktoś mi już mówił o tym koniu, że źle uzda i że taki cherlawy konik to nijak by rycerza nie utrzymał :-) No wchodzimy na ten level, że trzeba będzie zacząć coraz drobniejsze rzeczy konsultować w trakcie produkcji. Magia kina. Biglebowsky - Dwie rzeczy się nakładają. Jedno, to przy tak różnicowanych akcentach i takiej ilości tekstów to trzeba być już nativem , żeby wyłapać wszystkie smaczki. Sprawdzaliśmy przed emisją z nativami i te rzeczy które najbardziej przeszkadzały nam i wydawały się płaskie, czy dziwne - dla nich były całkowicie w porządku. Druga sprawa to rzeczywiście warunki nagrania. Polskie dialogi nagrywaliśmy mając pełną kontrolę nad dynamiką dźwięku. Przy angielskich część decyzji była po angielskiej stronie i niektóre rzeczy wyszły dopiero w czasie miksu. Kuba Pietrzak , który robił dźwięk przeszedł tam niezłe piekło słuchając przez dobrych parę dni tylko jęków i stęknięć maltretowanej kobiety :-) t. Edytowane 14 Sierpień 201311 l przez Baggins
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto