adek Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Kilka godzin temu w internecie pojawił się nowy cinematic The Witcher 3: Wild Hunt - Killing Monsters Cinematic Trailer. Za film odpowiedzialne jest studio Platige Image. Pełna treść: The Witcher 3: Wild Hunt - Killing Monsters Cinematic Trailer
bartolomeo Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 szału nie ma, staniki nie latają dupy nie urywa... ;) nie no... pięknie wyrenderowane :) szacuneczek :) jest na czym oko zawiesić :)
uncle Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 nie ma tosterow? :D gratuluje chyba najlepiej wygladajacego cinematiku jak do tej pory (:
xmass Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 świetna robota! Mnie bardzo się podoba, w szczególności te closeup shoty z płynąca krwią. Teraz tylko zostało czekać na giere!
mallow Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Zupełnie subiektywnie bardziej podobał mi się ten starszy trailer ze statkiem, bo mniej to było realistyczne, bardziej stylizowane. Ten film też jest jednak dobry. Może za mało powiedziane. Wykonanie jest na bardzo wysokim poziomie, jest fajny klimat. Na pewno zachęca do sięgnięcia po grę (tylko musiałbym najpierw zagrać we wcześniejsze części). Gratulacje dla całego zespołu. Pewnie wpadną Wam za to (zupełnie zasłużenie) jakieś nagrody branżowe.
ireun Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Plastige dumą narodową! ; ) świent robota, jak zawsze.
Adam_Guzowski Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 ochy i achy, światna robota. Pięknie dobrana paleta kolorów i kompozycja. Ze smakiem zbudowany otoczenie.
Monio Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Mistrzostwo w każdym calu. Gratulacje dla całej ekipy!
pumax Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Szczena mi opadła i do teraz nie mogę jej pozbierać! Tak samo jak rise - łzy w oczach :) Piękna robota!
Silaslogo Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Z całej sagi tylko ta scena zapadła mi w pamięć. Tylko że w książce było więcej sieczki, wulgaryzmów i nieuzasadnionej agresji. W tej ekranizacji wszystko jest pokazane bardzo taktownie i ze smakiem. Do tego ta przemowa moralna. Powinno być PG13 jak nic.
Faun Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 (edytowane) Kapitalne. Świetne swojskie otoczenie i paleta, jak już pisano. No i A. B. Curuś na dokładkę;) Edytowane 14 Sierpień 2013 przez Faun
Traitor Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 (edytowane) Wow, ale jakosc! Szok. ps. Co sie stalo z drugim jezdzcem? Edytowane 14 Sierpień 2013 przez Traitor
michax56 Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Łosz ty. Jakością pojechali. Krajobraz prześliczny i bliski. Nie mogę się doczekać trójeczki. W między czasie trzeba dokończyć 2. Nie żebym psioczył, ale czy tylko mi lekko animacje postaci nie pasują ? Chociaż mają swój urok :p
makak Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Świetne jak zwykle. Jedna rzecz, on tak ciacha tym nożem, a krwi na nożu brak.
Bilay Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Moje pierwsze słowa to digic :) A jednak to nie digic ;)
Luki Luki Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Ten koleś, który zostaje powieszony to mistrzostwo świata. Świetna robota.
Baggins Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Premiera była oryginalnie celowana na wieczór, więc nas tu w zespole zaskoczyło trochę. Pojawi się pewnie parę dokładniejszych informacji jak Nes dotrze do forum. Prowadzącym projektu był Grzesiek Kukuś ( Nes ) , za plastykę odpowiadał Maciek Jackiewicz, w końcówce przez chwilę projekt pilotował też Staszek Marek. Produkowała w ostrych warunkach Marta Staniszewska. Myślę, że Nes wrzuci niedługo więcej informacji o zespole i technologii. Ja już byłem tylko reżyserkiem w szaliczku i hipsterskich trampkach i mógłbym kogoś opuścić a każda z osób w zespole zasługuje na duże brawa. To był piekielnie wymagający projekt. Może najtrudniejszy z tych które robilismy. Historyjka jest kameralna, mocno osadzona na postaciach. To powrót do źródeł "Wiedźmina" i robienie takich filmów w CG jest trudniejsze niż skomplikowane sceny akcji. Warto dorzucić, że w trakcie tego projektu przestawialiśmy pipeline renderingu na inne tory. ( Z v-raya na Arnolda ) a to też wygenerowało sporo niespodzianek. Od strony CDP duży wpływ na ostateczny efekt miał Adam Badowski z Pawłem Mielniczukiem i teamem literackim . Na nich też powinny spłynąć pochwały . t. PS. W ramach ciekawostki link do polskiej wersji: Moim zdaniem wyszła całkiem spoko.
tr3buh Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 szkoda że nie ma dziadka na pewno rzuciłby coś o tosterach czy tańczących budyniach ;] jeżeli chodzi o twarze to technika chyba taka sama jak w LA Noire czyli masa 3d skanów? to się nazywa dopiero wysoki poziom, szacun platige
Baggins Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Skany 3D twarzy wszystkich postaci, plus masa fotografii. Poza Wiedźminem. t.
Lucek Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Bardzo ładne, chociaż na statku IMO było lepiej i bardziej finezyjnie. Tam zagrała reżyseria pod muzykę, tutaj tempo mniej się podoba. Nie zmienia to faktu że CG pierwsza klasa. Co do samej gry to mam nadzieję że nie oznacza to wprowadzenia patentow z AC.
blinq Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Świetna robota! Strasznie mi się podoba to, że to wszystko jest pokazane w takiej mikro skali. Czyli problemy pojedynczych jednostek a nie wielkie armie i hordy demonów. Miejmy nadzieję, ze cała gra będzie taka :)
BebeN Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Trailer naprawdę dobry, 8/10 a co :D jeśli chodzi o konstruktywna krytykę porównując ten trailer do Blizzardowych to trzeba popracować nad postaciami bo widać od razu niedociągnięcianatomiast cała sceneria idealnie zrobiona i ten ruch kamery podczas walki mega :)
michalz00 Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Dla mnie początek wyszedł strasznie sztucznie. Widać, że jest reżyserowany na maksa. Niby maltretują tę dziewczynę ale nic nie jest pokazane ;) Przez prawie dwie minuty się czaimy i ukrywamy brutalne momenty (markujemy kopniaki ;) ) i nagle już nam brutalność nie przeszkadza i wbijamy nóż w tętnice :P Według mnie efekt "wymierzania sprawiedliwości" byłby większy gdybyśmy zobaczyli co oni robią tej dziewczynie. Poza tym, wykon rewelacja :) Gratulacje dla całej ekipy.
mallow Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 (edytowane) Świetna robota! Strasznie mi się podoba to, że to wszystko jest pokazane w takiej mikro skali. Czyli problemy pojedynczych jednostek a nie wielkie armie i hordy demonów. Miejmy nadzieję, ze cała gra będzie taka :) Zgadzam się. O ile stylizowane postacie z filmu na statku podobały mi się minimalnie bardziej, to klimat, fabuła tego filmu jest dużo lepsza. Bardziej do mnie trafia. @michalz00: Ciekawa uwaga odnośnie tej brutalności. Ciężko się nie zgodzić. Kurde, zrobiło mi to smaka na wiedźmina :) Szkoda, że na PS3 wciąż nie ma żadnej części. edit: Jeszcze tak rozwinę o co chodzi z tym, że przeszkadza mi tu trochę zbyt realistyczny render. Chodzi o to, że jak jest niemal realistycznie, to odbieram to jak film. I jak czasem jest jakiś moment bardziej CG, to trochę mnie to wybija z pełnego wczucia się w historię. Jak by to było bardziej stylizowane, mniej realistyczne, to chyba bardziej bym dał się zaczarować, odbierał bym cały czas jak film animowany i niedoskonałości technicznie by mi tak nie przeszkadzały. Też tak macie? Edytowane 14 Sierpień 2013 przez mallow
MaRCuSZ Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 (edytowane) mallow: to o czym mówisz nazywa się uncanny valley i nie udało się tego przeskoczyć chyba jeszcze żadnemu cinematikowi :) Edytowane 14 Sierpień 2013 przez MaRCuSZ
PLS Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Cinematic miażdży beret. Fenomenalnie zrobiony świat - ponury, brudny, dołujący, bardzo podobnie wyobrażałem sobie czytając sagę. Modele postaci świetne, w duży realizm to poszło - a ostatnie bliskie ujęcie dziewczyny to już całkowity real. Naprawdę to małżeństwo CDPR i PI służy obojgu wyśmienicie;) Jak dla mnie pójście w realizm to świetny pomysł. Czekam aż same gry zaczną tak wyglądać:)
Kramon Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Jak był ten temat z szumem xD hehe i papropachmi i chciałeś ujęcie z slow motion i paprochami latającymi i na nie zoom to proszę jest tutaj :D
peters Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 brawo panowie! Baggins: apropo Arnolda, setupy scen odrazu powstawaly w sofcie dedykowanym pod ten renderer (Maya, Si, Houdini, przypuszczam, ze Maya) czy export wychodzil z Maxa?
Grave Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Warto dorzucić, że w trakcie tego projektu przestawialiśmy pipeline renderingu na inne tory. ( Z v-raya na Arnolda ) a to też wygenerowało sporo niespodzianek. Fajnie by było gdybyście podzielili się swoimi doświadczeniami z nowym rendererem. Trailer wyszedł genialnie, pod względem graficznym bardziej mi się podoba niż ten na statku.
mallow Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 mallow: to o czym mówisz nazywa się uncanny valley i nie udało się tego przeskoczyć chyba jeszcze żadnemu animatikowi :) O widzisz, nie wiedziałem o tym. Właśnie sobie poczytałem. Interesujące. http://pl.wikipedia.org/wiki/Dolina_niesamowitości Czyli podsumowując - ekipa PI zrobiła ZBYT DOBRĄ robotę :) P.s. To samo miałem oglądając Tron: Dziedzictwo i sceny z odmłodzonym Jeffem Bridgesem. Niby to ładnie było zrobione, ale minimalne sztuczności i myślałem nie o filmie, tylko o efektach...
Kusanagi Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Wizualnie wypas / naprawde pojechaliscie z renderem i jakoscia .... wyglada na rowni z trailerami z Digic/ Jesli cos mi nie pasuje to tylko choreografia walki ktora przypomina mi filmy akcji z hollywood , a przy takiej grze wolalbym cos wolnego i bardziej realsitycznego.. ale to juz widzimisie osobiste Gratulacja dla calego zespolu !!!
legomir Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Jesli cos mi nie pasuje to tylko choreografia walki ktora przypomina mi filmy akcji z hollywood , a przy takiej grze wolalbym cos wolnego i bardziej realsitycznego.. Jak tak patrzę na rusków z bitwy narodów to mam trochę wątpliwości co oznacza bardziej realistyczne ;)
Adam_Guzowski Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Za to uzda jest źle zapięta na łbie konia, brakuje naczółka,za duża przerwa na podgardlu,ze złej strony sprzączki... ...choreografia jest super :D
misiekhc Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Niezla robota, jak dla mnie to jeden z lepszych cinematikow w ostatnich latach, brawa dla ekipy! Wersja polska swietna, w ang cos mi te glosy nie siedza zbytnio, a moze to dlatego, ze klimat jest mocno swojski i po prostu polski jezyk tu pasuje najlepiej.
michalz00 Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Jesli cos mi nie pasuje to tylko choreografia walki ktora przypomina mi filmy akcji z hollywood ...choreografia jest super :D Choreografia jak z ;)
Adam_Guzowski Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Choreografia jak z ;) ...co nie zmienia faktu że jest super ^_^
michalz00 Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 ...co nie zmienia faktu że jest super ^_^ ... oczywiście :)
ezils Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Brawa, ogromne brawa. Render jest piękny, jak i świat + kolorystyka. Bardzo podoba mi się walka, lubię taką dynamikę i ruch kamery świetny.
WWWoj Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Gratsy! chyba nie ma sensu pisać, że super wygląda :) Bardzo podoba mi się dobór twarzy!
Barti87 Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Fantastyczne, dwuminutowe dzieło! Brawa dla twórców!
Orangegraphics Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Bardzo bardzo ładnie to wygląda, światowa najwyższa półka. Bardzo chętnie przeczytałbym troszkę informcji technicznych, szczególnie o przejściu z Vraya na arnolda, jakieś może porównanie, plusy i minusy softu.
n-pigeon Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 (edytowane) Prześwietne, brawa na stojąco :) Szczególnie podobała mi się walka, te ujęcia, szybkie ruchy kamery... bomba. No i dobrze, że scenka nie do końca w stylu Sapkowskiego. Inaczej to by najpierw ją zgwałcili, potem zatłukli na śmierć i dopiero po jakimś czasie Geralt nagle by się przekonał, że powinien ich wykończyć... : | I hate you Sapkowski so much... Edytowane 14 Sierpień 2013 przez n-pigeon
biglebowsky Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Głosy angielskiej nie siedzą bo wszystkie brzmią tak samo z offu jak narrator. W polskiej wersji dźwięk jest lepiej zmiksowany chyba.
adek Napisano 14 Sierpień 2013 Autor Napisano 14 Sierpień 2013 OK. Nareszcie mam chwilę, aby coś napisać więcej. Obejrzałem na większym ekranie, no masakra. Pamiętaj, że już dawno żaden zwiastun do gry nie zrobił na mnie takiego wrażenia - chodzi o grafike i animacje. Poprzednim takim filmem chyba był cinematic Assasin's Creed Revelations z 2011 roku. Niesamowicie to Wam wyszło. Postacie postaciami, mimika świetna, ale na mnie jeszcze wrażenie zrobił krajobraz - drzewka, ziemia, detale. To większość w 3D jak rozumiem? Tutaj chyba nie oszczędzaliście sprzętu?
Baggins Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 (edytowane) peters - a propos Arnolda to ktoś inny musi się wypowiedzieć. Staszek? Adek - tak, wszystko 3D, poza rzeczami blisko horyzontu. Przy tym filmie trochę sztuka dla sztuki, ale ta scenografia będzie jeszcze wykorzystywana więc trzeba było to zrobić full 3D. Więcej może Vorek napisać, bo to jego tygodnie pracy tam widać w tle. Adam Guzowski - ktoś mi już mówił o tym koniu, że źle uzda i że taki cherlawy konik to nijak by rycerza nie utrzymał :-) No wchodzimy na ten level, że trzeba będzie zacząć coraz drobniejsze rzeczy konsultować w trakcie produkcji. Magia kina. Biglebowsky - Dwie rzeczy się nakładają. Jedno, to przy tak różnicowanych akcentach i takiej ilości tekstów to trzeba być już nativem , żeby wyłapać wszystkie smaczki. Sprawdzaliśmy przed emisją z nativami i te rzeczy które najbardziej przeszkadzały nam i wydawały się płaskie, czy dziwne - dla nich były całkowicie w porządku. Druga sprawa to rzeczywiście warunki nagrania. Polskie dialogi nagrywaliśmy mając pełną kontrolę nad dynamiką dźwięku. Przy angielskich część decyzji była po angielskiej stronie i niektóre rzeczy wyszły dopiero w czasie miksu. Kuba Pietrzak , który robił dźwięk przeszedł tam niezłe piekło słuchając przez dobrych parę dni tylko jęków i stęknięć maltretowanej kobiety :-) t. Edytowane 14 Sierpień 2013 przez Baggins
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się