PLS Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Pracę wykonałem dosyć spontanicznie, przy okazji tworzenia innej. Wykorzystałem z niej kawałek bazy samego ciała postaci, wyrzeźbiłem na nowo i dodałem ubranie. Ogólnie natchnęła mnie animacja Legend of the Guardians, którą ostatnio oglądałem i w której zauważyłem kilka ciekawych ujęć. Chciałem zrobić coś w miarę szybko, dlatego postać zrobiona jest tylko od głowy do klatki piersiowej (popiersie). Soft to 3ds max, ZBrush i postpro w PSie. Renderowane w V-rayu. 1
mookie Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Świetne, model, tekstury i włosy/futro na ubraniu wyglądają nadzwyczajnie! Brawo!
gientekwl Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Bardzo dobra rzecz. Świetny kadr, materiały, oświetlenie itd. itp. ale troszeczkę za ciemno. Gratki i 5 * ode mnie :)
Coyote Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 no mega! w końcu coś innego niż tylko samochody i domki :)
uncle Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 a jest mozliwosc zobaczenia suchego renderu? :)
lukasz1330 Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Względnie śliczne ;) także dołączam się do prośby o suchy render
blinq Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Wow super! Jak znajdziesz chwile czasu to zrób reszte postaci plizzz ;)
carlosss Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 fajne, mogłeś dodać trochę więcej smaczku w okolicy ust :) jakieś małe glutki albo więcej refleksu, bo trochę teraz salonem piękności podjeżdża ;)
gof Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Bardzo elegancki nieumarlak :) na fronta z tym :)
blomd Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 5*, bardzo fajne oświetlenie. No i na fronta oczywiście ;]
Smoku Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Rewelacyjne. Też bym chciał zobaczyć coś z procesu twórczego. 5
Papa Pio Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Ou fakin szit... miazga że hej... Ludzie... gdzie Wy się takich rzeczy nauczyliście... kosmos..
JoseConseco Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Taki milusi zombiaczko-ork. Fajne ma oczy i w ogóle. Jakieś screeny z zbrusha, czy coś było by fajnie zobczyć. ps. tylko na zębach i dziąsłach dał bym mu więcej speca.
n-pigeon Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 No takie 3D to ja rozumiem!!! BRAWO LECĄ GWIAZDKI!!!
vrocker Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Nooo, normalnie jak z cinematicu wyrwane. Brawo.
PLS Napisano 16 Marzec 2011 Autor Napisano 16 Marzec 2011 Dziękuję Panowie za opinie;] Szczerze powiedziawszy nie spodziewałem się aż takich:] Odpowiadając na niektóre pytania: - być może kiedyś zrobię resztę tej postaci, jeśli czas i chęci pozwolą;) Miałem w tle wrzucić drugą, ale ostatecznie zrezygnowałem. - więcej śliny w okolicach ust też miało być, wyleciało mi z głowy:] - jeśli chodzi o suche rendery i etapy prac, wrzuciłem krótki filmik przedstawiający zabawę od początku do końca. Ogólnie wyrenderowane jest to w 3 częściach (tło, postać i włosy/futro). Włosy i futro musiałem dopasować w PSie jeśli chodzi o rozmycie, bo kamera V-raya nie renderowała ich z głębią ostrości. Link do filmiku [click]
juziu Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Fajnie zrobione, ale render ci tu dużo pomaga, a do postaci mam pare uwag: - zęby zdecydowanie za ładne, bardziej zniszczone powinny być, jakaś ślina itd. - niezły materiał na poniszczoną zbroje.. ale dla mnie zbroja jest za cienka, nie czuć masy i solidności. - podobnie z naramiennikami - są za małe i za cienkie jak na takie bary i taką postać. zamiast czterech bym zrobil 2 ale mocniejsze i większe poza tym fajnie;>
tob01 Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 strasznie sympatyczny ten stworek, pozdrawiam :) !
PLS Napisano 16 Marzec 2011 Autor Napisano 16 Marzec 2011 Dzięki jeszcze raz za opinie:] juziu: jeśli chodzi o blachę, to właśnie celowo zrobiłem ją cieńszą i w mniejszych kawałkach, aby nadać bardziej wyglądu przyłączonych kawałków pogiętej blachy, w niechlujnym przypadkowym połączeniu. Bardziej na styl Władcy pierścieni niż grubych, karykaturalnych zbroi rodem z Warcrafta;] kakaku: vray 1.5 sp4
comander_barnik Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 no co tu dużo mówić, świetne - bardzo mi się podoba ta ostra faktura na hełmie, czaszki wiszące wyglądają na niedorzeźbione, czy to może wina blura?
Traitor Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 (edytowane) cyt"- niezły materiał na poniszczoną zbroje.. ale dla mnie zbroja jest za cienka, nie czuć masy i solidności." Ja mam wrecz odwrotny odbior:) Te cienkie platy swetnie graja. Wysylaj pracke do Blura i pakuj walizki:) Edytowane 16 Marzec 2011 przez Traitor
Pawelkos Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 kosa pracka, wiecej takich by sie przydalo, swietna robota, od razu skojarzylo mi sie z wladca pierscieni :) Mucha nie siada, gratuluje fronta bo sie nalezal jak nic :)
tr3buh Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 To jest po prostu piekne, az zaniemowilem z wrazenia ;] Na tym filmiku to malo widac szczerze mowiac, nie ma siatki, postaci z viewporta.. a z checia bym zobaczyl ;]
Golden Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Długo się bawiłeś Zbrushem zanim zaczęły CI wychodzić takie prace jak ta?
FF Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Najlepsza rzecz jaką widziałem ostatnio na forum, gratulacje.
MariushO Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 Heh no swietne, jak zrobisz cala postac to dam 10*(2x5* heheh...)Super materialy i oswietlenie. Takich prac wiecej bo domki i samochody juz sie znudzily.
Luki Luki Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 Świetna postać i cały obrazek. Jeśli chodzi o zbroję, to bardziej mi nie pasuje to, że po lewej jest taka gładka na grawędziach, niby cała zardzewiała, ale kanty pomimo pogięcia są zbyt czyste i ostre, nie mają żadnych wżerów rdzy. Przez to że tak blikują to bardzo się to wybija i kłuje w oczy.
Levus Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 No wyglada bardzo cinematikowo:) Gratki! Rozpędziłeś się widzę:) pzdrawiam!
-hpx- Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 masakrycznie dobre... Świetna robota i trzyma klimat
PLS Napisano 17 Marzec 2011 Autor Napisano 17 Marzec 2011 Nie chce się ciągle powtarzać, ale dzięki ogromne za opinie. comander_barnik: tak, trochę wina blura. Już wyrenderowane były nieco przymazane za sprawą głębi ostrości, później na całość dołożyłem jeszcze minimalnie blura. Traitor: tego kalibru komplementów jeszcze nie słyszałem, dzięki;D Tr3buch: proszę bardzo, screeny postaci z viewportu. Golden: hemmm, powiem Ci że trudne jest to pytanie;) W ZB zacząłem bawić się chyba jakieś 3 lata temu. Ogólnie zawsze miałem fifla na punkcie tworzenia postaci - dawniej tylko w 2d (za łebka na kartkach;). Myślę że to mi dużo pomogło. MariushO: jak wspomniałem wcześniej, nie wiem czy znajdę czas hehe;) Ogólnie ta praca była dosyć spontaniczna, taki nagły przypływ fantazji w przerwie nad innym projektem. Niekiedy tak mi się zdarza, że nagle zobaczę coś inspirującego (w filmie, na spacerze czy nawet coś mi się przyśni) i od razu chcę wykonać jakąś pracę z tym powiązaną;) Luki Luki: tak, jest w tym trochę racji. Gdyby światło tak mocno nie przypaliło to byłyby tam widoczne jakieś rysy i lekkie poszarpania. Tak czy siak można było to mocniej zniszczyć. Levus: dzięki, ale chyba wiesz, że m.in. Ty też w niemałym stopniu do tego się przyczyniłeś - swoją cenną wiedzą jaką się ze mną dzieliłeś:]
Coyote Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 mógłbyś napisać jak zrobiłeś te fragmenty kolczugi?
PLS Napisano 17 Marzec 2011 Autor Napisano 17 Marzec 2011 mógłbyś napisać jak zrobiłeś te fragmenty kolczugi? Kolczuga to materiał z mapkami displace i opacity.
Shogun 3D Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 Ile czasu zajęło Ci zrobienie całości "od boxa po Mudboxa"?
PLS Napisano 17 Marzec 2011 Autor Napisano 17 Marzec 2011 Ile czasu zajęło Ci zrobienie całości "od boxa po Mudboxa"? Zacząłem bodajże w piątek od tworzenia bazy ubrania (bazę ciała już miałem gotową z innego projektu, trzeba było tylko wyrzeźbić i oteksturować na nowo), skończyłem przedwczoraj - czyli ok 5 dni (od maxa, po zbrusha, znowu maxa, i do photoshopa).
jaras Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 swietna praca, model, textury, kolorki, włoski , DOFik - sam miód ! brawo ! nad jakimi projektami jeszcze pracujesz ? cos tam wspominales i zabrzmiało tajemniczo :) moze uchylisz rąbka tajemnicy ?
PLS Napisano 21 Marzec 2011 Autor Napisano 21 Marzec 2011 Dzięki wielkie:] Jeśli chodzi o inne aktualne projekty, to na dzień dzisiejszy mogę jedynie powiedzieć że są to ilustracje fantasy;] Całkiem możliwe że kiedyś zamieszczę je tutaj na forum:]
peter_f Napisano 28 Marzec 2011 Napisano 28 Marzec 2011 Pozwolę sobie i ja dorzucić swoje, spóźnione trzy grosze. Udało Ci się stworzyć niesamowicie wiarygodne ujęcie. Dzięki doskonałemu modelowi, świetnym shaderom, kolorom, umiejętnie zastosowanemu DOF'owi itp. nie ma tu nic ze sztuczności. Absolutnie perfekcyjnie wyszło. Wielki szacun i gratki fronta! 5*****
telthona Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 przepiękna robota. no może sam bohater piękny nie jest, ale naprawdę super wykonane to to jest, i rzeczywiście ma taki "filmowy" charakter. Zdziwiło mnie że nie ma tej pracy u Ciebie w portfolio na stronce :)
mateusz_s Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 czaderskie, podoba mi się oswietlenie i głębia ostrości...
Rekomendowane odpowiedzi