PLS Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Pracę wykonałem dosyć spontanicznie, przy okazji tworzenia innej. Wykorzystałem z niej kawałek bazy samego ciała postaci, wyrzeźbiłem na nowo i dodałem ubranie. Ogólnie natchnęła mnie animacja Legend of the Guardians, którą ostatnio oglądałem i w której zauważyłem kilka ciekawych ujęć. Chciałem zrobić coś w miarę szybko, dlatego postać zrobiona jest tylko od głowy do klatki piersiowej (popiersie). Soft to 3ds max, ZBrush i postpro w PSie. Renderowane w V-rayu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mookie Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Świetne, model, tekstury i włosy/futro na ubraniu wyglądają nadzwyczajnie! Brawo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gientekwl Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Bardzo dobra rzecz. Świetny kadr, materiały, oświetlenie itd. itp. ale troszeczkę za ciemno. Gratki i 5 * ode mnie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coyote Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 no mega! w końcu coś innego niż tylko samochody i domki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 a jest mozliwosc zobaczenia suchego renderu? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traitor Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Full wypas Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasz1330 Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Względnie śliczne ;) także dołączam się do prośby o suchy render Link to comment Share on other sites More sharing options...
blinq Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Wow super! Jak znajdziesz chwile czasu to zrób reszte postaci plizzz ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlosss Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 fajne, mogłeś dodać trochę więcej smaczku w okolicy ust :) jakieś małe glutki albo więcej refleksu, bo trochę teraz salonem piękności podjeżdża ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gof Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Bardzo elegancki nieumarlak :) na fronta z tym :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
blomd Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 5*, bardzo fajne oświetlenie. No i na fronta oczywiście ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smoku Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Rewelacyjne. Też bym chciał zobaczyć coś z procesu twórczego. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papa Pio Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Ou fakin szit... miazga że hej... Ludzie... gdzie Wy się takich rzeczy nauczyliście... kosmos.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoseConseco Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Taki milusi zombiaczko-ork. Fajne ma oczy i w ogóle. Jakieś screeny z zbrusha, czy coś było by fajnie zobczyć. ps. tylko na zębach i dziąsłach dał bym mu więcej speca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n-pigeon Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 No takie 3D to ja rozumiem!!! BRAWO LECĄ GWIAZDKI!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrocker Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Nooo, normalnie jak z cinematicu wyrwane. Brawo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLS Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 Dziękuję Panowie za opinie;] Szczerze powiedziawszy nie spodziewałem się aż takich:] Odpowiadając na niektóre pytania: - być może kiedyś zrobię resztę tej postaci, jeśli czas i chęci pozwolą;) Miałem w tle wrzucić drugą, ale ostatecznie zrezygnowałem. - więcej śliny w okolicach ust też miało być, wyleciało mi z głowy:] - jeśli chodzi o suche rendery i etapy prac, wrzuciłem krótki filmik przedstawiający zabawę od początku do końca. Ogólnie wyrenderowane jest to w 3 częściach (tło, postać i włosy/futro). Włosy i futro musiałem dopasować w PSie jeśli chodzi o rozmycie, bo kamera V-raya nie renderowała ich z głębią ostrości. Link do filmiku [click] Link to comment Share on other sites More sharing options...
juziu Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Fajnie zrobione, ale render ci tu dużo pomaga, a do postaci mam pare uwag: - zęby zdecydowanie za ładne, bardziej zniszczone powinny być, jakaś ślina itd. - niezły materiał na poniszczoną zbroje.. ale dla mnie zbroja jest za cienka, nie czuć masy i solidności. - podobnie z naramiennikami - są za małe i za cienkie jak na takie bary i taką postać. zamiast czterech bym zrobil 2 ale mocniejsze i większe poza tym fajnie;> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kakaku Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Genialne... ***** vray 2.0? Link to comment Share on other sites More sharing options...
J|L Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 super robota ! pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
tob01 Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 strasznie sympatyczny ten stworek, pozdrawiam :) ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLS Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 Dzięki jeszcze raz za opinie:] juziu: jeśli chodzi o blachę, to właśnie celowo zrobiłem ją cieńszą i w mniejszych kawałkach, aby nadać bardziej wyglądu przyłączonych kawałków pogiętej blachy, w niechlujnym przypadkowym połączeniu. Bardziej na styl Władcy pierścieni niż grubych, karykaturalnych zbroi rodem z Warcrafta;] kakaku: vray 1.5 sp4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
comander_barnik Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 no co tu dużo mówić, świetne - bardzo mi się podoba ta ostra faktura na hełmie, czaszki wiszące wyglądają na niedorzeźbione, czy to może wina blura? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traitor Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 (edited) cyt"- niezły materiał na poniszczoną zbroje.. ale dla mnie zbroja jest za cienka, nie czuć masy i solidności." Ja mam wrecz odwrotny odbior:) Te cienkie platy swetnie graja. Wysylaj pracke do Blura i pakuj walizki:) Edited March 16, 2011 by Traitor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 kosa pracka, wiecej takich by sie przydalo, swietna robota, od razu skojarzylo mi sie z wladca pierscieni :) Mucha nie siada, gratuluje fronta bo sie nalezal jak nic :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tr3buh Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 To jest po prostu piekne, az zaniemowilem z wrazenia ;] Na tym filmiku to malo widac szczerze mowiac, nie ma siatki, postaci z viewporta.. a z checia bym zobaczyl ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
velendil Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 re we lacja :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golden Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Długo się bawiłeś Zbrushem zanim zaczęły CI wychodzić takie prace jak ta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FF Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Najlepsza rzecz jaką widziałem ostatnio na forum, gratulacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swiezy Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 genialne ;) wręcz Omenowskie Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Heh no swietne, jak zrobisz cala postac to dam 10*(2x5* heheh...)Super materialy i oswietlenie. Takich prac wiecej bo domki i samochody juz sie znudzily. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luki Luki Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Świetna postać i cały obrazek. Jeśli chodzi o zbroję, to bardziej mi nie pasuje to, że po lewej jest taka gładka na grawędziach, niby cała zardzewiała, ale kanty pomimo pogięcia są zbyt czyste i ostre, nie mają żadnych wżerów rdzy. Przez to że tak blikują to bardzo się to wybija i kłuje w oczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 No wyglada bardzo cinematikowo:) Gratki! Rozpędziłeś się widzę:) pzdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Świetne i tyle:) 5* Pozdro:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
-hpx- Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 masakrycznie dobre... Świetna robota i trzyma klimat Link to comment Share on other sites More sharing options...
norden Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 kul.... mocno mi sie z LOTR kojarzy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLS Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Nie chce się ciągle powtarzać, ale dzięki ogromne za opinie. comander_barnik: tak, trochę wina blura. Już wyrenderowane były nieco przymazane za sprawą głębi ostrości, później na całość dołożyłem jeszcze minimalnie blura. Traitor: tego kalibru komplementów jeszcze nie słyszałem, dzięki;D Tr3buch: proszę bardzo, screeny postaci z viewportu. Golden: hemmm, powiem Ci że trudne jest to pytanie;) W ZB zacząłem bawić się chyba jakieś 3 lata temu. Ogólnie zawsze miałem fifla na punkcie tworzenia postaci - dawniej tylko w 2d (za łebka na kartkach;). Myślę że to mi dużo pomogło. MariushO: jak wspomniałem wcześniej, nie wiem czy znajdę czas hehe;) Ogólnie ta praca była dosyć spontaniczna, taki nagły przypływ fantazji w przerwie nad innym projektem. Niekiedy tak mi się zdarza, że nagle zobaczę coś inspirującego (w filmie, na spacerze czy nawet coś mi się przyśni) i od razu chcę wykonać jakąś pracę z tym powiązaną;) Luki Luki: tak, jest w tym trochę racji. Gdyby światło tak mocno nie przypaliło to byłyby tam widoczne jakieś rysy i lekkie poszarpania. Tak czy siak można było to mocniej zniszczyć. Levus: dzięki, ale chyba wiesz, że m.in. Ty też w niemałym stopniu do tego się przyczyniłeś - swoją cenną wiedzą jaką się ze mną dzieliłeś:] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coyote Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 mógłbyś napisać jak zrobiłeś te fragmenty kolczugi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLS Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 mógłbyś napisać jak zrobiłeś te fragmenty kolczugi? Kolczuga to materiał z mapkami displace i opacity. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Ile czasu zajęło Ci zrobienie całości "od boxa po Mudboxa"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLS Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Ile czasu zajęło Ci zrobienie całości "od boxa po Mudboxa"? Zacząłem bodajże w piątek od tworzenia bazy ubrania (bazę ciała już miałem gotową z innego projektu, trzeba było tylko wyrzeźbić i oteksturować na nowo), skończyłem przedwczoraj - czyli ok 5 dni (od maxa, po zbrusha, znowu maxa, i do photoshopa). Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaras Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 swietna praca, model, textury, kolorki, włoski , DOFik - sam miód ! brawo ! nad jakimi projektami jeszcze pracujesz ? cos tam wspominales i zabrzmiało tajemniczo :) moze uchylisz rąbka tajemnicy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLS Posted March 21, 2011 Author Share Posted March 21, 2011 Dzięki wielkie:] Jeśli chodzi o inne aktualne projekty, to na dzień dzisiejszy mogę jedynie powiedzieć że są to ilustracje fantasy;] Całkiem możliwe że kiedyś zamieszczę je tutaj na forum:] Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter_f Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Pozwolę sobie i ja dorzucić swoje, spóźnione trzy grosze. Udało Ci się stworzyć niesamowicie wiarygodne ujęcie. Dzięki doskonałemu modelowi, świetnym shaderom, kolorom, umiejętnie zastosowanemu DOF'owi itp. nie ma tu nic ze sztuczności. Absolutnie perfekcyjnie wyszło. Wielki szacun i gratki fronta! 5***** Link to comment Share on other sites More sharing options...
telthona Posted July 24, 2011 Share Posted July 24, 2011 przepiękna robota. no może sam bohater piękny nie jest, ale naprawdę super wykonane to to jest, i rzeczywiście ma taki "filmowy" charakter. Zdziwiło mnie że nie ma tej pracy u Ciebie w portfolio na stronce :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagonet, Posted July 24, 2011 Share Posted July 24, 2011 mistrzostwo jest moc, ładuj na portfolio Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateusz_s Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 czaderskie, podoba mi się oswietlenie i głębia ostrości... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts