Jump to content

Postać 3d: Undead


PLS

Recommended Posts

Pracę wykonałem dosyć spontanicznie, przy okazji tworzenia innej. Wykorzystałem z niej kawałek bazy samego ciała postaci, wyrzeźbiłem na nowo i dodałem ubranie. Ogólnie natchnęła mnie animacja Legend of the Guardians, którą ostatnio oglądałem i w której zauważyłem kilka ciekawych ujęć. Chciałem zrobić coś w miarę szybko, dlatego postać zrobiona jest tylko od głowy do klatki piersiowej (popiersie). Soft to 3ds max, ZBrush i postpro w PSie. Renderowane w V-rayu.

 

stwor03.jpg

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 46
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dziękuję Panowie za opinie;] Szczerze powiedziawszy nie spodziewałem się aż takich:] Odpowiadając na niektóre pytania:

 

- być może kiedyś zrobię resztę tej postaci, jeśli czas i chęci pozwolą;) Miałem w tle wrzucić drugą, ale ostatecznie zrezygnowałem.

 

- więcej śliny w okolicach ust też miało być, wyleciało mi z głowy:]

 

- jeśli chodzi o suche rendery i etapy prac, wrzuciłem krótki filmik przedstawiający zabawę od początku do końca. Ogólnie wyrenderowane jest to w 3 częściach (tło, postać i włosy/futro). Włosy i futro musiałem dopasować w PSie jeśli chodzi o rozmycie, bo kamera V-raya nie renderowała ich z głębią ostrości.

 

Link do filmiku [click]

 

Link to comment
Share on other sites

Fajnie zrobione, ale render ci tu dużo pomaga, a do postaci mam pare uwag:

 

- zęby zdecydowanie za ładne, bardziej zniszczone powinny być, jakaś ślina itd.

 

- niezły materiał na poniszczoną zbroje.. ale dla mnie zbroja jest za cienka, nie czuć masy i solidności.

 

- podobnie z naramiennikami - są za małe i za cienkie jak na takie bary i taką postać. zamiast czterech bym zrobil 2 ale mocniejsze i większe

 

poza tym fajnie;>

Link to comment
Share on other sites

Dzięki jeszcze raz za opinie:]

 

juziu: jeśli chodzi o blachę, to właśnie celowo zrobiłem ją cieńszą i w mniejszych kawałkach, aby nadać bardziej wyglądu przyłączonych kawałków pogiętej blachy, w niechlujnym przypadkowym połączeniu. Bardziej na styl Władcy pierścieni niż grubych, karykaturalnych zbroi rodem z Warcrafta;]

 

kakaku: vray 1.5 sp4

Link to comment
Share on other sites

cyt"- niezły materiał na poniszczoną zbroje.. ale dla mnie zbroja jest za cienka, nie czuć masy i solidności."

 

Ja mam wrecz odwrotny odbior:) Te cienkie platy swetnie graja. Wysylaj pracke do Blura i pakuj walizki:)

Edited by Traitor
Link to comment
Share on other sites

Świetna postać i cały obrazek.

Jeśli chodzi o zbroję, to bardziej mi nie pasuje to, że po lewej jest taka gładka na grawędziach, niby cała zardzewiała, ale kanty pomimo pogięcia są zbyt czyste i ostre, nie mają żadnych wżerów rdzy. Przez to że tak blikują to bardzo się to wybija i kłuje w oczy.

Link to comment
Share on other sites

Nie chce się ciągle powtarzać, ale dzięki ogromne za opinie.

 

 

comander_barnik: tak, trochę wina blura. Już wyrenderowane były nieco przymazane za sprawą głębi ostrości, później na całość dołożyłem jeszcze minimalnie blura.

 

Traitor: tego kalibru komplementów jeszcze nie słyszałem, dzięki;D

 

Tr3buch: proszę bardzo, screeny postaci z viewportu.

 

und_view01m.jpg und_view02m.jpg und_view03m.jpg

 

Golden: hemmm, powiem Ci że trudne jest to pytanie;) W ZB zacząłem bawić się chyba jakieś 3 lata temu. Ogólnie zawsze miałem fifla na punkcie tworzenia postaci - dawniej tylko w 2d (za łebka na kartkach;). Myślę że to mi dużo pomogło.

 

MariushO: jak wspomniałem wcześniej, nie wiem czy znajdę czas hehe;) Ogólnie ta praca była dosyć spontaniczna, taki nagły przypływ fantazji w przerwie nad innym projektem. Niekiedy tak mi się zdarza, że nagle zobaczę coś inspirującego (w filmie, na spacerze czy nawet coś mi się przyśni) i od razu chcę wykonać jakąś pracę z tym powiązaną;)

 

Luki Luki: tak, jest w tym trochę racji. Gdyby światło tak mocno nie przypaliło to byłyby tam widoczne jakieś rysy i lekkie poszarpania. Tak czy siak można było to mocniej zniszczyć.

 

Levus: dzięki, ale chyba wiesz, że m.in. Ty też w niemałym stopniu do tego się przyczyniłeś - swoją cenną wiedzą jaką się ze mną dzieliłeś:]

Link to comment
Share on other sites

Ile czasu zajęło Ci zrobienie całości "od boxa po Mudboxa"?

 

Zacząłem bodajże w piątek od tworzenia bazy ubrania (bazę ciała już miałem gotową z innego projektu, trzeba było tylko wyrzeźbić i oteksturować na nowo), skończyłem przedwczoraj - czyli ok 5 dni (od maxa, po zbrusha, znowu maxa, i do photoshopa).

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wielkie:] Jeśli chodzi o inne aktualne projekty, to na dzień dzisiejszy mogę jedynie powiedzieć że są to ilustracje fantasy;] Całkiem możliwe że kiedyś zamieszczę je tutaj na forum:]

Link to comment
Share on other sites

Pozwolę sobie i ja dorzucić swoje, spóźnione trzy grosze. Udało Ci się stworzyć niesamowicie wiarygodne ujęcie. Dzięki doskonałemu modelowi, świetnym shaderom, kolorom, umiejętnie zastosowanemu DOF'owi itp. nie ma tu nic ze sztuczności. Absolutnie perfekcyjnie wyszło. Wielki szacun i gratki fronta! 5*****

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy