Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dzięki za komenty

chce popracować jeszcze nad tymi scenami ale też chce już robić następne :D

Pionix-na Waszej stronie jest wiele prac , które mnie inspirują

Loki-scena z thonetami jest oświetlona tylko Vray sun natomiast w scenie z obrazami zastosowałem doświetlnenie do vray sun w postaci vraylight z opcją skyportal

Razer- zakomponuje w to jeszcze jakies farbki i pedzle i palety i butelke taniego wina :d a maziaje to domalwalem sobie już na renderze za pomocą ps i artrage. Ten artrage to świetny program gdyż dobrze oddaje charakter narzędzia wszystko jest takie wysublimowane w nim.

pozdrawiam Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panów i zwracam się o pomoc bo mam małą zagwozdkę. Otóż dłubię łazienkę i za lustrem ma być źródło światła, niestety robi się ono ziarniste, pierwszy raz mam coś takiego i nie mam pomysłu co z tym zrobić.

 

testty.png

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RA - włókno zrobiłeś mistrzowskie. ale metal, jeśli to nie jest jakiś specjalny stop, zdaje się mieć za duży kontrast na teksturze RGlossiness(?) zarąbisty model

 

cfaniak - napisz jak zrobiłeś to źródło światła lub wrzuć screen

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

węższe źdźbła trawy (na 1 planie), drzewa brzydkie (te po lewej - wklejka?).

Odwrócił bym niebo (mirror) - bo teraz jaśniejszą część masz po zacienionej stronie domu.

Może nieco mniejszy reflect na trawie i jakiś transluscent?

 

Ale ogólnie jest spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem tak jest gdy masz np. w stosie kilka editable poly, każdy z inna modyfikacja siatki to lubi się popierdzielić. powyłączaj po kolei ze stosu rzeczy i sprawdź. Niestety nie znalazłem sposobu na naprawdę takich rzeczy :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się zdarzyły podobne rzeczy. Zauważyłem to, kiedy chciałem zrobic shella na przedmiocie, sam shell działał wporzo, ale kiedy w ustawieniach shell'a zaznaczyłem 'straighten corners'... Wtedy wszystko sie popierdzieliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panów i zwracam się o pomoc bo mam małą zagwozdkę. Otóż dłubię łazienkę i za lustrem ma być źródło światła, niestety robi się ono ziarniste, pierwszy raz mam coś takiego i nie mam pomysłu co z tym zrobić.

 

testty.png

 

Pozdrawiam.

 

Sampli mam dosyć żeby było ok, co do samego światła to vray mesh, podpięty pod siatkę zrobioną insetem tylnej płaszczyzny lustra. Dodatkowo zauważyłem że w rodzielczości np. 800x600 jest ok ale w 600x800 już się wszystko sypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cfaniak: na vraymesh to minimum 64 sub, żeby wyglądało dobrze to 128 i więcej... tzn tak mi u mnie wychodziło.

 

Czy tylko ja mam odczucie, że 2.0 jest wolniejszy od 1.5? I jakoś chyba trudniej w nim nad szumem zapanować?

 

Takie testy starego wnętrza przerenderowane w 2.0 na szybko.

 

3.jpg

 

Pozdrawiam

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cfaniak: na vraymesh to minimum 64 sub, żeby wyglądało dobrze to 128 i więcej... tzn tak mi u mnie wychodziło.

Sz.

 

Nastawienie nawet na 200 też nic nie daje, no uparło się i nie znika. Przeinstalowanie też nic nie dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdarzyło się komuś że po otworzeniu sceny taki śmieć sie zrobił z poprawnego modelu?

 

W czym jest problem?

 

ja tak mialem kiedy otworzylem model z max2009 w 2012. musialem otworzyc 2009 skonwetrowac do edtidable poly i wtedy bylo ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, tekstura do wymiany, co do nóżek to wzorowałem się na tym http://www.milandirect.com.au/media/products/2010/09/Eames_Lounge_White_Repro_-_1.jpg (uwaga duuży obrazekk) :)

 

...

Branie za wzór Chińskiej podróbki (a to właśnie zdjęcie takiego produktu i dlatego stopki inne niż w oryginale) to chyba nie jest dobry pomysł.

 

Tu - http://zoom.egger.com/pl-plk/zoom-service-downloads_PLK_HTML.htm

 

dosyć dużo dobrej jakości tekstur płyty meblowej. Można wybrać coś bardzo podobnego do oklein Eames. A okleiny stosowane przez Vitrę są tylko 4 z czego jedna to lakierowana na czarno sklejka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności