Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 364,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dlaczego uwazasz ze nie beda mieli, osiedle jest 10m od parku ktory ciagnie sie wzdluz wsyzstkich blokow. tak ze luz.

Felgi doskonale.

Napisano

RA, bałem się już, że odstawiłeś ten bolid w jakiś zakurzony kąt:))

Fajne smaczki

 

Pozdr

Napisano

dzięki za komenty

chce popracować jeszcze nad tymi scenami ale też chce już robić następne :D

Pionix-na Waszej stronie jest wiele prac , które mnie inspirują

Loki-scena z thonetami jest oświetlona tylko Vray sun natomiast w scenie z obrazami zastosowałem doświetlnenie do vray sun w postaci vraylight z opcją skyportal

Razer- zakomponuje w to jeszcze jakies farbki i pedzle i palety i butelke taniego wina :d a maziaje to domalwalem sobie już na renderze za pomocą ps i artrage. Ten artrage to świetny program gdyż dobrze oddaje charakter narzędzia wszystko jest takie wysublimowane w nim.

pozdrawiam Łukasz

Napisano

drumratio rzeczywiście fajnie wyszły oba rendery, zdradź lekko jakie passy i co z nimi robiłeś - lekko :-)

Napisano

Witam panów i zwracam się o pomoc bo mam małą zagwozdkę. Otóż dłubię łazienkę i za lustrem ma być źródło światła, niestety robi się ono ziarniste, pierwszy raz mam coś takiego i nie mam pomysłu co z tym zrobić.

 

testty.png

 

Pozdrawiam.

Napisano

albo zwiększ ilość sampli cieni albo reflection samples materiału lustra.

Napisano
  • Autor

RA - włókno zrobiłeś mistrzowskie. ale metal, jeśli to nie jest jakiś specjalny stop, zdaje się mieć za duży kontrast na teksturze RGlossiness(?) zarąbisty model

 

cfaniak - napisz jak zrobiłeś to źródło światła lub wrzuć screen

 

pozdrawiam

Napisano

show.php?id=10081

 

Stary model z Blendera wyrenderowany w Maya + Mental Ray. Spieprzyłem ustawienia AA, ale jestem całkiem zadowolony z moich początków w MR.

Napisano

Polka, ten metal, to takie nie wiadomo co. :) Ma się błyskać i ogólnie wyglądać interesująco.

Napisano

Drewno na tym Lounge Chair trochę nie takie. Jeżeli miał to być santos palisander to on ma dosyć wyraźne słoje ale nie aż tak kontrastowe. No i stopki nieco z "innej bajki",

Napisano

indian, cała trójka renderingów jest bardzo mocno przepalona, cienie są brzydkie bo za blade, biel wszędobylska i kontrast zabijają twoje super modele.

 

brak jakiś ciekawych gradientów, wszystko za mocne

Napisano

Test setupu dla exteriorów w modo. Wstępnie pobawiłem się postprodukcją. Scenka jest jeszcze w trakcie realizacji także nie wszytko jest na swoim miejscu. Co o tym myślicie ?

 

testext01.jpg

Napisano

węższe źdźbła trawy (na 1 planie), drzewa brzydkie (te po lewej - wklejka?).

Odwrócił bym niebo (mirror) - bo teraz jaśniejszą część masz po zacienionej stronie domu.

Może nieco mniejszy reflect na trawie i jakiś transluscent?

 

Ale ogólnie jest spoko.

Napisano

wklejka 4 fun, w ostatecznej wersji pewnie zmienię na jakieś inne drzewka albo pokombinuje z jakimiś 3d. Z trawą walka trwa :]

Napisano

zdarzyło się komuś że po otworzeniu sceny taki śmieć sie zrobił z poprawnego modelu?

 

W czym jest problem?

 

max_1.JPG

Napisano

a czy model z syfem ma na sobie jakiś modyfikator typu noise, FFD, Twist itp?

 

Nie zmieniałeś skali systemowej maxa?

Napisano

skala nie ruszana. Wczoraj wieczorem zapisalem scene a rano otworzylem i jak widać.

Co do modyfikatorów to cała litania była.

Napisano
skala nie ruszana. Wczoraj wieczorem zapisalem scene a rano otworzylem i jak widać.

Co do modyfikatorów to cała litania była.

 

a nie miałeś zaznaczonych jakiś face-ów+modyfikator ( np m.smooth)

przed zapisem?

Napisano

Czasem tak jest gdy masz np. w stosie kilka editable poly, każdy z inna modyfikacja siatki to lubi się popierdzielić. powyłączaj po kolei ze stosu rzeczy i sprawdź. Niestety nie znalazłem sposobu na naprawdę takich rzeczy :/

Napisano

Mi się zdarzyły podobne rzeczy. Zauważyłem to, kiedy chciałem zrobic shella na przedmiocie, sam shell działał wporzo, ale kiedy w ustawieniach shell'a zaznaczyłem 'straighten corners'... Wtedy wszystko sie popierdzieliło.

Napisano
Witam panów i zwracam się o pomoc bo mam małą zagwozdkę. Otóż dłubię łazienkę i za lustrem ma być źródło światła, niestety robi się ono ziarniste, pierwszy raz mam coś takiego i nie mam pomysłu co z tym zrobić.

 

testty.png

 

Pozdrawiam.

 

Sampli mam dosyć żeby było ok, co do samego światła to vray mesh, podpięty pod siatkę zrobioną insetem tylnej płaszczyzny lustra. Dodatkowo zauważyłem że w rodzielczości np. 800x600 jest ok ale w 600x800 już się wszystko sypie.

Napisano

cfaniak: na vraymesh to minimum 64 sub, żeby wyglądało dobrze to 128 i więcej... tzn tak mi u mnie wychodziło.

 

Czy tylko ja mam odczucie, że 2.0 jest wolniejszy od 1.5? I jakoś chyba trudniej w nim nad szumem zapanować?

 

Takie testy starego wnętrza przerenderowane w 2.0 na szybko.

 

3.jpg

 

Pozdrawiam

Sz.

Napisano
cfaniak: na vraymesh to minimum 64 sub, żeby wyglądało dobrze to 128 i więcej... tzn tak mi u mnie wychodziło.

Sz.

 

Nastawienie nawet na 200 też nic nie daje, no uparło się i nie znika. Przeinstalowanie też nic nie dało.

Napisano

Zgaś wszystkie inne światła i wyrenderuj z Brute Force jako first i secondary bounce, zobacz czy to pomoże, i ewentualnie dodaj w post produkcji.

 

lub daj tam zwykły vray light material zamiast mesh light

Napisano
zdarzyło się komuś że po otworzeniu sceny taki śmieć sie zrobił z poprawnego modelu?

 

W czym jest problem?

 

ja tak mialem kiedy otworzylem model z max2009 w 2012. musialem otworzyc 2009 skonwetrowac do edtidable poly i wtedy bylo ok.

Napisano
dzięki, tekstura do wymiany, co do nóżek to wzorowałem się na tym http://www.milandirect.com.au/media/products/2010/09/Eames_Lounge_White_Repro_-_1.jpg (uwaga duuży obrazekk) :)

 

...

Branie za wzór Chińskiej podróbki (a to właśnie zdjęcie takiego produktu i dlatego stopki inne niż w oryginale) to chyba nie jest dobry pomysł.

 

Tu - http://zoom.egger.com/pl-plk/zoom-service-downloads_PLK_HTML.htm

 

dosyć dużo dobrej jakości tekstur płyty meblowej. Można wybrać coś bardzo podobnego do oklein Eames. A okleiny stosowane przez Vitrę są tylko 4 z czego jedna to lakierowana na czarno sklejka.

Napisano

Dynamico dzięki wielkie już poprawiam, tymczasem kolejny teścik sofki:

vibieffe245followme.jpg

 

salut.

Napisano

Materiał tapicerki bardzo fajny. Ja od dawna szukam sposobu na tapicerki i do dzisiaj nic mi z tego nie wychodzi. Sofa jest idealnie symetryczna i to widać.

Napisano

test renderera,

vray,

czas nie bardzo pamiętam coś koło 5-6 minut na procku intel dual core 3,1; 2gb Ramu

 

mp3

Napisano
hmm czemu w odbiciu lampa wyszła tak ciemno ?

 

Hmm, ciekawe, nie zwróciłem na to uwagi. Nie mam pojęcia, przyznam. :|

Napisano

Producent mebli.

 

jeszcze poprawki i reszta ujęć. nocne nawalanko z LWFem

 

wersja szarp

 

2222ji.jpg

Edytowane przez Camel

Napisano

dla mnie bardzo ładnie, zasugerowałbym bardzo nieznaczne rozmycie cieni, ale klimacik jest. Czuję jakiś ubytek po prawej na dole..

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności