Morphe Napisano 18 Marzec 2011 Napisano 18 Marzec 2011 dlaczego uwazasz ze nie beda mieli, osiedle jest 10m od parku ktory ciagnie sie wzdluz wsyzstkich blokow. tak ze luz. Felgi doskonale.
Touch Napisano 18 Marzec 2011 Napisano 18 Marzec 2011 RA, bałem się już, że odstawiłeś ten bolid w jakiś zakurzony kąt:)) Fajne smaczki Pozdr
drumratio Napisano 18 Marzec 2011 Napisano 18 Marzec 2011 dzięki za komenty chce popracować jeszcze nad tymi scenami ale też chce już robić następne :D Pionix-na Waszej stronie jest wiele prac , które mnie inspirują Loki-scena z thonetami jest oświetlona tylko Vray sun natomiast w scenie z obrazami zastosowałem doświetlnenie do vray sun w postaci vraylight z opcją skyportal Razer- zakomponuje w to jeszcze jakies farbki i pedzle i palety i butelke taniego wina :d a maziaje to domalwalem sobie już na renderze za pomocą ps i artrage. Ten artrage to świetny program gdyż dobrze oddaje charakter narzędzia wszystko jest takie wysublimowane w nim. pozdrawiam Łukasz
jahred6 Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 drumratio rzeczywiście fajnie wyszły oba rendery, zdradź lekko jakie passy i co z nimi robiłeś - lekko :-)
cfaniak Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 Witam panów i zwracam się o pomoc bo mam małą zagwozdkę. Otóż dłubię łazienkę i za lustrem ma być źródło światła, niestety robi się ono ziarniste, pierwszy raz mam coś takiego i nie mam pomysłu co z tym zrobić. Pozdrawiam.
chudy Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 albo zwiększ ilość sampli cieni albo reflection samples materiału lustra.
polka dot Napisano 19 Marzec 2011 Autor Napisano 19 Marzec 2011 RA - włókno zrobiłeś mistrzowskie. ale metal, jeśli to nie jest jakiś specjalny stop, zdaje się mieć za duży kontrast na teksturze RGlossiness(?) zarąbisty model cfaniak - napisz jak zrobiłeś to źródło światła lub wrzuć screen pozdrawiam
freeqstyler Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 Stary model z Blendera wyrenderowany w Maya + Mental Ray. Spieprzyłem ustawienia AA, ale jestem całkiem zadowolony z moich początków w MR.
RA Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 Polka, ten metal, to takie nie wiadomo co. :) Ma się błyskać i ogólnie wyglądać interesująco.
polka dot Napisano 19 Marzec 2011 Autor Napisano 19 Marzec 2011 niepotrzebnie szukałem drugiego dna. materiał spełnił zadanie celująco!
Dynamico Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 Drewno na tym Lounge Chair trochę nie takie. Jeżeli miał to być santos palisander to on ma dosyć wyraźne słoje ale nie aż tak kontrastowe. No i stopki nieco z "innej bajki",
indian Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 dzięki, tekstura do wymiany, co do nóżek to wzorowałem się na tym http://www.milandirect.com.au/media/products/2010/09/Eames_Lounge_White_Repro_-_1.jpg (uwaga duuży obrazekk) :) salut. P.S Ma ktoś może teksturkę wood veneer'e czyli drewienka eames lounge chaira do użyczenia, będę niezmiernie wdzięczny :)
indian Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 render sofki którą ostatnio modelowałem: salut.
Orangegraphics Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 indian, cała trójka renderingów jest bardzo mocno przepalona, cienie są brzydkie bo za blade, biel wszędobylska i kontrast zabijają twoje super modele. brak jakiś ciekawych gradientów, wszystko za mocne
żółty Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 Test setupu dla exteriorów w modo. Wstępnie pobawiłem się postprodukcją. Scenka jest jeszcze w trakcie realizacji także nie wszytko jest na swoim miejscu. Co o tym myślicie ?
Loki Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 węższe źdźbła trawy (na 1 planie), drzewa brzydkie (te po lewej - wklejka?). Odwrócił bym niebo (mirror) - bo teraz jaśniejszą część masz po zacienionej stronie domu. Może nieco mniejszy reflect na trawie i jakiś transluscent? Ale ogólnie jest spoko.
żółty Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 wklejka 4 fun, w ostatecznej wersji pewnie zmienię na jakieś inne drzewka albo pokombinuje z jakimiś 3d. Z trawą walka trwa :]
arturprx2 Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 zdarzyło się komuś że po otworzeniu sceny taki śmieć sie zrobił z poprawnego modelu? W czym jest problem?
SWRSC Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 a czy model z syfem ma na sobie jakiś modyfikator typu noise, FFD, Twist itp? Nie zmieniałeś skali systemowej maxa?
arturprx2 Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 skala nie ruszana. Wczoraj wieczorem zapisalem scene a rano otworzylem i jak widać. Co do modyfikatorów to cała litania była.
grafik3d Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 skala nie ruszana. Wczoraj wieczorem zapisalem scene a rano otworzylem i jak widać. Co do modyfikatorów to cała litania była. a nie miałeś zaznaczonych jakiś face-ów+modyfikator ( np m.smooth) przed zapisem?
Robertus Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 Czasem tak jest gdy masz np. w stosie kilka editable poly, każdy z inna modyfikacja siatki to lubi się popierdzielić. powyłączaj po kolei ze stosu rzeczy i sprawdź. Niestety nie znalazłem sposobu na naprawdę takich rzeczy :/
ciastuch Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 Mi się zdarzyły podobne rzeczy. Zauważyłem to, kiedy chciałem zrobic shella na przedmiocie, sam shell działał wporzo, ale kiedy w ustawieniach shell'a zaznaczyłem 'straighten corners'... Wtedy wszystko sie popierdzieliło.
cfaniak Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 Witam panów i zwracam się o pomoc bo mam małą zagwozdkę. Otóż dłubię łazienkę i za lustrem ma być źródło światła, niestety robi się ono ziarniste, pierwszy raz mam coś takiego i nie mam pomysłu co z tym zrobić. Pozdrawiam. Sampli mam dosyć żeby było ok, co do samego światła to vray mesh, podpięty pod siatkę zrobioną insetem tylnej płaszczyzny lustra. Dodatkowo zauważyłem że w rodzielczości np. 800x600 jest ok ale w 600x800 już się wszystko sypie.
pressenter Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 cfaniak: na vraymesh to minimum 64 sub, żeby wyglądało dobrze to 128 i więcej... tzn tak mi u mnie wychodziło. Czy tylko ja mam odczucie, że 2.0 jest wolniejszy od 1.5? I jakoś chyba trudniej w nim nad szumem zapanować? Takie testy starego wnętrza przerenderowane w 2.0 na szybko. Pozdrawiam Sz.
cfaniak Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 cfaniak: na vraymesh to minimum 64 sub, żeby wyglądało dobrze to 128 i więcej... tzn tak mi u mnie wychodziło. Sz. Nastawienie nawet na 200 też nic nie daje, no uparło się i nie znika. Przeinstalowanie też nic nie dało.
stormwind Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 Zgaś wszystkie inne światła i wyrenderuj z Brute Force jako first i secondary bounce, zobacz czy to pomoże, i ewentualnie dodaj w post produkcji. lub daj tam zwykły vray light material zamiast mesh light
Georgas Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 fajnie chłopaki sobie tutaj testujecie :) ja też coś mam:
t0m3k Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 zdarzyło się komuś że po otworzeniu sceny taki śmieć sie zrobił z poprawnego modelu? W czym jest problem? ja tak mialem kiedy otworzylem model z max2009 w 2012. musialem otworzyc 2009 skonwetrowac do edtidable poly i wtedy bylo ok.
Dynamico Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 dzięki, tekstura do wymiany, co do nóżek to wzorowałem się na tym http://www.milandirect.com.au/media/products/2010/09/Eames_Lounge_White_Repro_-_1.jpg (uwaga duuży obrazekk) :) ... Branie za wzór Chińskiej podróbki (a to właśnie zdjęcie takiego produktu i dlatego stopki inne niż w oryginale) to chyba nie jest dobry pomysł. Tu - http://zoom.egger.com/pl-plk/zoom-service-downloads_PLK_HTML.htm dosyć dużo dobrej jakości tekstur płyty meblowej. Można wybrać coś bardzo podobnego do oklein Eames. A okleiny stosowane przez Vitrę są tylko 4 z czego jedna to lakierowana na czarno sklejka.
indian Napisano 22 Marzec 2011 Napisano 22 Marzec 2011 Dynamico dzięki wielkie już poprawiam, tymczasem kolejny teścik sofki: salut.
Dynamico Napisano 22 Marzec 2011 Napisano 22 Marzec 2011 Materiał tapicerki bardzo fajny. Ja od dawna szukam sposobu na tapicerki i do dzisiaj nic mi z tego nie wychodzi. Sofa jest idealnie symetryczna i to widać.
bulwa11 Napisano 23 Marzec 2011 Napisano 23 Marzec 2011 test renderera, vray, czas nie bardzo pamiętam coś koło 5-6 minut na procku intel dual core 3,1; 2gb Ramu mp3
kozioo Napisano 23 Marzec 2011 Napisano 23 Marzec 2011 thx;) Narzuty są dziećmi clotha, ręcznego modelowania i displace'a.
pressenter Napisano 25 Marzec 2011 Napisano 25 Marzec 2011 Testy 2.0. Strasznie przesłodzone rendery w nim wychodzą. Sz.
pressenter Napisano 25 Marzec 2011 Napisano 25 Marzec 2011 hmm czemu w odbiciu lampa wyszła tak ciemno ? Hmm, ciekawe, nie zwróciłem na to uwagi. Nie mam pojęcia, przyznam. :|
Camel Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 (edytowane) Producent mebli. jeszcze poprawki i reszta ujęć. nocne nawalanko z LWFem wersja szarp Edytowane 27 Marzec 2011 przez Camel
Camel Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 dla mnie bardzo ładnie, zasugerowałbym bardzo nieznaczne rozmycie cieni, ale klimacik jest. Czuję jakiś ubytek po prawej na dole..
Rekomendowane odpowiedzi