Piotr Słomowicz Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Witam. Postac zaczeta z 1,5 roku temu bez zadnego specjalnego planu. Ot mialem jakis tam base mesh i zaczalem sobie modelowac grubasa. Tak od czasu do czasu cos tam dodawalem z nowych obiektow. Obiekt nigdy nie mial byc renderowany dlatego wiekszosc rzeczy ma bardzo prymitywne podstawowe siatki. Np. kamizelka bodajze z szczzescianiu zostala chyba zrobiona jesli dobrze pamietam. Pousuwane sa najnizsze levele tak wiec nie pamietam dokladnie. Dlatego tez, np. jest cialo wymodelowane chociaz to kompletnie zbedne jest. Rowniez troche rozciagniec czy niskiej rozdzielczosci tu i tam. Renderowanie w MR wydawalo sie ok pomyslem, ze wzgledu na raytracing wszedzie. Probne rendery calej postaci to z 15-20 minut. Niestety wrzucenie dobrego AA + FG dalo efekt 10h renderowania tak wiec coz. To chyba efekt tych kilku fraktali na podlodze. I tyle, Silo + Zbrush (3.1 albo 3.5 model, 4.0 - render modelu) + Photoshop + XSI z MR. 1
matizlob Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 mega, to co zwraca też uwagę, to twarz, pięknie zrobiona, z charakterem
Lucek Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Niedługo będzie miał więcej gwiazdek niż postów naforum:D Model bardzo bardzo. Co tu duzo pisać:)
Quentin Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Woow, model wymiata :D Nie ma co się rozpisywać. Jedynie render taki sobie. Kadr tak ustawiony, że abberacja wchodzi na twarz i tak średnio to wygląda.
blinq Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Model świetny! Do tego fajny render, tylko coś dziwnego się dzieje w okolicach twarzy. Ale i tak 5* :) pozdro
Smoku Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Pierwsza klasa ***** Wygląda niemal foto realistycznie
dac77 Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Najlepsza praca jaką ostatnio widziałem na tym forum. Kupę roboty niepotrzebnie - nie widać tej skóry pod kamizelką.
Neb Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Z której strony nie patrzeć grubas jest wypasiony. 5* , dłoń pięknie wypracowana jak i cała reszta.
olaf Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 mózgu pod czaszką tez nie widać a każdy ocenia :) bardzo mi się podobają monochromatyczne - wyciąga wyrazistość twarzy.
JunioR Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 wow świetna robota, jestem pod wrażeniem :) 5*
makak Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Świetna praca. Fajny detal, postać z charakterem.
Eddy__ Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Taka dłoń, a zasłonięta rękawicą... zwały tłuszczyku też fajne ^^ 5*****
rzuq Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Nie ma to jak robic cos bez deadline'u ;) Bardzo mi sie podoba twoje podejscie do detalu - naprawde fajnie. 5 punktow szacunu i 2 rispektu :)
Loopik Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Rewelacja! I nic poza tym ;) W szczególikach można się wprost zagubić. 5*
Nezumi Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Dawno nie widzialem tak wypasionego modelu. Traz tylko powysylaj i zbieraj fronty, top rowy i inne auordsy. Kapitalna robota - miazdzy mnie ilosc srubokretow i takich tam ;)
Quentin Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 A można wiedzieć, czy exportowałeś do XSI high poly czy jako displacement/normal?
Touch Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Oczojebitnie wypieszczone:))) Gratki!
plasti Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 piknie!!!! hajer przodowy, z gruby wujek w klimacie doom'a 5*
Gość fishinthewater Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 OMG....fuckin awesome! 5*
Mortom Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Wow.... jak kadr z filmu SF. Model, światło, tło... wszystko cudownie złączone. Nic dodać, nic ująć :) Pozdr.
pressenter Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Niesamowita praca. Wspaniała dbałość o detal. Szczególnie urzekły mnie łokcie... te zmarszczki... coś pięknego. Sz.
Idaho Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Witam Świetna, klimatyczna praca. Kojarzy mi się ze specyficzną stylizacją filmów Marca Caro i Jean-Pierre'a Jeuneta (Delicatessen, Miasto zaginionych dzieci, Aliens 4). Czy Kaziu nie jest podobny właśnie do Jean-Pierre'a Jeuneta. Pozdrawiam P.S. Mam prośbę o krótki WiP ewentualnie, studio z ustawionym światłem.
Levus Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Postać bardzo fajna, renderek też wypasny, bardzo cinematikowy feel. Widać coraz więcej swobodnej ręki w Twoich modelach. Czepiać się nie ma czego właściwie, tak na siłę jedynie, że jak na robola ma dość czyste paznokcie:) Cóż, 5 starsów i tyle:) pozdrawiam!
Pionier Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Jedyne co mi przeszkadza to za dużo aberacji, szczególnie na twarzy a poza tym ...mistrz!
kubi Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Każda postać którą wrzucasz jest inspirująca, pozdro
Piotr Słomowicz Napisano 13 Październik 2010 Autor Napisano 13 Październik 2010 Ma ktos jakiegos linka z lista wszelakich forum CG? Znam kilka podstawowych a nie wiem czy cos nowego sie pojawilo, bo sie na takich stronach nie udzielam (co mi ciagle wypominaja :) ). Model na displace + bump robiony. Bump to rozne takie micro detale dodane w photoshopie jak np. tkaniny czy jakies tam zarysowania na metalu. Displace tragiczny nie jest jak sie pobawisz z ustawieniami, w szczegolnosci "edge length" czy jak to sie tam zwie w roznych aplikacjach. Tragedia to AA, FG, area light. Nie wiem kim jest pan z gazeta na glowie, TV nie ogladam. Ale faktycznie podobny. Modelowanie faktycznie bardziej na luzie teraz jest dla mnie. Wiem, ze nie ma czegos takiego jak ustalone proporcje, sa tylko przedzialy od do. Nic nie jest symetryczne w naturze itp itd. Staram sie bardziej zwracac uwage na cala postac i kontrolowac moja obsesje na punkcie detalu i poprawek. Tutaj wklejam tak zwane studio. To sa 4 area spot light (2x bok, 1x gora i 1x tyl) + lekkie HDR (0.15 czy cos takiego). HDR to byla taka panorama mojej prostej sceny zapisana jako float EXR.
Luki Luki Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Cgfeedback.com cghub.com Postać świetna. Zrobiłeś mu nawet roztepy ;). Tylko osadzenie oczu odstaje od reszty, ale w renderze tego nie widać, wiec w sumie nie ma oczym mówić.
hcpiter Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Naprawdę dobrze to wygląda ! Detal gniecie, nie ma się nawet do czego przyczepić. pozdr.
jakubm Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 o jasna cholera. model z charakterem!
Filippo Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Genialna praca i bardzo klimatyczny render. Co tu dużo mówić - klasa:D
Levus Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Jeszcze sa takie galerie jak: http://www.raph.com http://www.itsartmag.com
Gomez Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Znowu ty. Fajne jak już to wszyscy zauważyli. Jedyne ale to że cały obraz wygląda niemal monochromatycznie.
mowo Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Tytaniczny nakład pracy, zazdroszczę i podziwiam. Choć to zupełnie nie moje klimaty to wielki szacunek za wytrwałość oczywiście ode mnie 5*
Matys Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 extra model i naprawde fajny klimacik.
baalnazzar Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 Potęga! Waga ciężka, nie ma co :D
Rekomendowane odpowiedzi