Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Postac zaczeta z 1,5 roku temu bez zadnego specjalnego planu. Ot mialem jakis tam base mesh i zaczalem sobie modelowac grubasa. Tak od czasu do czasu cos tam dodawalem z nowych obiektow. Obiekt nigdy nie mial byc renderowany dlatego wiekszosc rzeczy ma bardzo prymitywne podstawowe siatki. Np. kamizelka bodajze z szczzescianiu zostala chyba zrobiona jesli dobrze pamietam. Pousuwane sa najnizsze levele tak wiec nie pamietam dokladnie.

 

Dlatego tez, np. jest cialo wymodelowane chociaz to kompletnie zbedne jest. Rowniez troche rozciagniec czy niskiej rozdzielczosci tu i tam.

 

Renderowanie w MR wydawalo sie ok pomyslem, ze wzgledu na raytracing wszedzie. Probne rendery calej postaci to z 15-20 minut. Niestety wrzucenie dobrego AA + FG dalo efekt 10h renderowania tak wiec coz. To chyba efekt tych kilku fraktali na podlodze.

 

I tyle, Silo + Zbrush (3.1 albo 3.5 model, 4.0 - render modelu) + Photoshop + XSI z MR.

 

k.jpg

k_m_1.jpg

k_m_2.jpg

  • Like 1
  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie ma to jak robic cos bez deadline'u ;) Bardzo mi sie podoba twoje podejscie do detalu - naprawde fajnie. 5 punktow szacunu i 2 rispektu :)

Napisano

Dawno nie widzialem tak wypasionego modelu. Traz tylko powysylaj i zbieraj fronty, top rowy i inne auordsy. Kapitalna robota - miazdzy mnie ilosc srubokretow i takich tam ;)

Napisano

Witam

Świetna, klimatyczna praca. Kojarzy mi się ze specyficzną stylizacją filmów Marca Caro i Jean-Pierre'a Jeuneta (Delicatessen, Miasto zaginionych dzieci, Aliens 4). Czy Kaziu nie jest podobny właśnie do Jean-Pierre'a Jeuneta.

Pozdrawiam

 

P.S. Mam prośbę o krótki WiP ewentualnie, studio z ustawionym światłem.

Napisano

Postać bardzo fajna, renderek też wypasny, bardzo cinematikowy feel. Widać coraz więcej swobodnej ręki w Twoich modelach.

Czepiać się nie ma czego właściwie, tak na siłę jedynie, że jak na robola ma dość czyste paznokcie:)

Cóż, 5 starsów i tyle:)

 

pozdrawiam!

Napisano

Ma ktos jakiegos linka z lista wszelakich forum CG? Znam kilka podstawowych a nie wiem czy cos nowego sie pojawilo, bo sie na takich stronach nie udzielam (co mi ciagle wypominaja :) ).

 

Model na displace + bump robiony. Bump to rozne takie micro detale dodane w photoshopie jak np. tkaniny czy jakies tam zarysowania na metalu. Displace tragiczny nie jest jak sie pobawisz z ustawieniami, w szczegolnosci "edge length" czy jak to sie tam zwie w roznych aplikacjach.

Tragedia to AA, FG, area light.

 

Nie wiem kim jest pan z gazeta na glowie, TV nie ogladam. Ale faktycznie podobny.

 

Modelowanie faktycznie bardziej na luzie teraz jest dla mnie. Wiem, ze nie ma czegos takiego jak ustalone proporcje, sa tylko przedzialy od do. Nic nie jest symetryczne w naturze itp itd. Staram sie bardziej zwracac uwage na cala postac i kontrolowac moja obsesje na punkcie detalu i poprawek.

 

Tutaj wklejam tak zwane studio. To sa 4 area spot light (2x bok, 1x gora i 1x tyl) + lekkie HDR (0.15 czy cos takiego). HDR to byla taka panorama mojej prostej sceny zapisana jako float EXR.

 

k_swiatlo.jpg

Napisano

Tytaniczny nakład pracy, zazdroszczę i podziwiam.

Choć to zupełnie nie moje klimaty to wielki szacunek za wytrwałość oczywiście ode mnie 5*




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności